Dat zie je nu zo omdat je niet lekker in je vel zit (en ik denk ook een beetje door de pubertijd). Want ik kan niet geloven dat je ouders je amper zien staan en alles op jou afschuiven. Ik denk dat je ouders het gewoon moeilijk vinden dat jij je zo voelt.
Dan tel je tot 10 en zeg je dat je je hw af hebt Ze vragen et uit interesse en omdat ze willen dat het goed gaat. Heb je goede cijfers? Verder nog dingen waar je niet tegen kan?
Gewoon even proberen om tot jezelf te komen (diep ademhalen, tot 5 tellen). En mocht dat niet werken zeg je rustig dat je even boven bent ofzo en zo weer terug komt. Zijn tips, je moet er mee doen wat je wilt. Al doe je er niks mee, dat is allemaal aan jou. Maar neem wat aan van de mensen die je proberen te helpen.
lovelady1
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-12 00:52
ja ik sta nou ook niet zo goed hoor maar voor dat ik het in de gaten heb dan is het er al uit
Dat is de puberteit Zeg maar eens tegen een klasgenoot... "mijn ouders lopen zo te zeuren..." En vraag dan of hun dat ook hebben...die zeurende ouders De meesten kunnen op die leeftijd (hele puberteit duurt een paar jaar) niet opschieten met hun ouders
Zijn er nog meer dingen waar je niet tegen kan en gek van wordt?
Meid, als je niet durft te praten, schrijf dan een brief voor je ouders! Je hoeft hem niet eens aan ze te geven maar het kan al een hoop opluchten om al je frustraties en onzekerheden gewoon even van je af te schrijven en ze eens na te lezen... Sterkte, als ik iets tegen mezelf had kunnen zeggen, nu als 20 jarige tegen mezelf toen ik 15 was, dan was het geweest: Het komt écht allemaal goed, maak je niet druk, morgen is er weer een dag...
Wat dynamite zegt En tja..broers...ruzie maken hoort erbij en dan zullen ze natuurlijk het zusje de schuld geven Dat gaat op een dag over...maar hoort bij het hebben van broers/zussen.
Dat lijkt maar zo en het is lastiger omdat je de enige meid bent Vraag het ze eens? Zeg dat het voelt of je broers voorgetrokken worden en ze niet om je geven.
Moppie, we proberen je allemaal wat advies te geven waar je misschien iets aan hebt maar je weet het nooit voordat je het probeert! Ik zou zeggen, hup die schouders eronder, aanpakken die handel! Dat kan jij wel! Nee heb je, ja kun je krijgen!