Haaruitval

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:44

F_Orumster schreef:
En van.welk moddel dan, want je noemt.nogal.wat?Is die revita shampoo wat?

Revita schijnt goed te zijn, is hetzelfde als Rooscure + nog wat extra dingetjes. Ik heb alleen al erg droog haar en dat schijnt erger te worden door revita. Wel aan de prijs, dat wel.
Ik gebruik verder Minox 5 % en daar krijg ik de donshaartjes van aan de haarlijn. De rest is voedingssupplementen ( oa de trix basic) of laser en haarverzorging ( oa castorolie, waardoor het sneller groeit)
Diane wordt ook heel vaak voorgeschreven met goed effect.

switt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:44

_bloempje_ schreef:
Waren je haren door extensions ook niet dunner geworden of is dat een fabel?

Ik slik ook E, maar merkt het nog niet.

Het duurt zeker 2 maanden voordat je effect merkt van dat soort dingen!

heb je trouwens diffuus haarverlies, kale plekken of van die inhammen die mannen hebben?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:54

Nikka schreef:
F_Orumster schreef:
En van.welk moddel dan, want je noemt.nogal.wat?Is die revita shampoo wat?

Revita schijnt goed te zijn, is hetzelfde als Rooscure + nog wat extra dingetjes. Ik heb alleen al erg droog haar en dat schijnt erger te worden door revita. Wel aan de prijs, dat wel.
Ik gebruik verder Minox 5 % en daar krijg ik de donshaartjes van aan de haarlijn. De rest is voedingssupplementen ( oa de trix basic) of laser en haarverzorging ( oa castorolie, waardoor het sneller groeit)
Diane wordt ook heel vaak voorgeschreven met goed effect.

Thanks. Diane slik ik al. Ga ook naar die supplementen kijken. Castor olie is smerige klwffe plaktroep, wat je haar ook uitdroogt en slapen is ook een ellende.

_bloempje_

Re: Haaruitval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 09:24

Swiit: Ik verlies over haar, dus geen kale plekken en of inhammen. Maar het is echt extreem ... zo erg nog nooit gehad!