bigone schreef:Ts, of je bent een verwende muts of je hebt een koolhydratenverslaving.
bigone, of je bent niet zo doordacht of je mist een sociaal kompas.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nanno_123 schreef:wat ik lekker vind is: ONGEZOND
patatjes, pizza, mac donalds, burgerking, kapsalon en ga zo maar verder..
waarbij ik me vervolgens altijd heel naar voel, misselijk en een weeïg gevoel.
(voor de mensen die zich zorgen gaan maken, ik eet iedere avond groenten en eet gewoon wat de pot schaf en heb eindelijk een gezond gewicht, had altijd ondergewicht ondanks dat ik veel at maar nu ik geen tiener meer ben komen er toch wat kilo's aan gelukkig!)
Nanno_123 schreef:het verschrikkelijkste wat ik moest eten was champignonen met TRUFFELsaus.. ulgh bah!! zo vies, en uit beleefdheid op gegeten.
vis eet ik ook niet..
vlees lust ik meestal wel! houd alleen niet van rood vlees of van dat vlees waar je drie uur op moet kauwen.
zie nu al op tegen kerst
bigone schreef:Of mensen kijken eerst eens wat verder dan hun neus lang is, gek zijn op fastfood(vettig) eten duid ergens op, niet op een moeilijke eter zijn (alhoewel ik dat ook een kwestie van opvoeding vind) maar waarschijnlijk op een stevige verslaving. Mijn sociaal kompas werkt prima maar ik kan me soms verschrikkelijk ergeren aan mensen die hun neus ophalen voor allerlei voeding, grow up. Als er geen medische oorzaak aan ten grondslag ligt dan ga je echt niet dood door allerlei voeding gewoon te proberen. Mensen zouden zich eens moeten verdiepen in wat bepaalde soorten voeding met je lichaam doet, net zoals veel mensen liters energydrinks of cola naar binnen werken, stop er een dag mee en je krijgt knallende koppijn dus blijven ze het gebruiken. Domdomdom.
Sundral schreef:En wat eten jullie vanavond? Het was hier al weer oorlog: ja dan eet je toch gewoon preischotel!!!! Nou werkelijk het woord alleen al, BAH. We hebben verder ook niks in huis wat me eetbaar lijkt, en helaas kan ik niet zo even naar de winkel... ( gebroken rug ).

niet zo zompig of zacht
Nanno_123 schreef:Het liefst niet, ik houd niet van brood maar eet het wel..
het is natuurlijk makkelijk meenemen naar school en werk enzo.
het liefst haal ik dan een lekker (wit) pistoletje.

Avanti schreef:Misschien helpt het om veel variatie te kiezen in je ontbijt, dus niet alleen brood maar ook ontbijtkoek , crackers , beschuit etc.
En als je nou eens naar een echt goed restaurant gaat vind je het dan wel lekker?
Ik ben van mening dan alles lekker is mits goed bereid. Dus alles goed op smaak maken metcpeper en zout en vers bereid natuurlijk. Je kan ook je eigen gezonder hamburger maken ala mac.
) Dat vind ik namelijk héérlijk
Nanno_123 schreef:mijn moeder is nogal een kei in smaakloos eten bereiden..
Zout gebruiken we ook steeds minder ivm hoge bloeddruk van mijn ouders.