Verschillende klachten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:12

PINK schreef:
Shadow0, Kan je dat zomaar opvragen dan bij de dokter?

Ja, meestal gewoon bij de assistente. Je kunt dan zelf kijken of er dingen opvallen. Soms vallen je bloedwaarden namelijk buiten de grenswaarden, maar wordt er door de artsen toch niets aan gedaan. Als je het zelf bekijkt kun je gerichter vragen stellen.

Anoniem

Re: Verschillende klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:15

Heb je veel last van stress of spanning? Voel je je in het dagelijks leven goed? Ben je wie je wilt zijn?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:23

Doodgewone migraine? Ben je gevoelig voor licht en geuren als je die hoofdpijn hebt?

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:26

Heb je toevallig last van spierpijn ook?

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 11:34

de reguliere artsen vonden ook dat er niks mis was met mij, vandaar de tip om eens te kijken bij een electro-acupuncturist of een holistisch arts, die kijken iets verder dan alleen het reguliere symptoombestrijding.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 12:24

Cytomegalie- Als ik de wiki lees lijkt het er niet op, maar het is een aan Pfeiffer verwant virus. Mijn zoon heeft dat gehad en was continue doodmoe en had altijd hoofdpijn. Het leek wel nooit over te gaan... duurde bijna 1 jaar.

Je nieren waren goed?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 12:27

Shadow0, Ah dat wist ik nooit. Bedankt voor de tip. :)

Joolien, Nee heb ik geen last van. Voel me goed in me dagelijks leven alleen voel ik me totaal futloos..

phormicola, Al aan de dokter voor gelegd. Ze zei dat ik geen migraine heb want heb daar geen symptomen van. Ik gevoelig voor licht en harde geluiden als ik hoofdpijn heb.

xEliine, Soms door mijn lijf. En dan ook ineens uit het niets of rare tintelingen, voet ineens slaapt etc.

RosiePosie, Mijn nieren zijn prima. Althans nier. Ik heb er maar 1, hier is naar gekeken en deze functioneert goed kan ik gaan vermoeidheids klachten van krijgen. Wat naar van je zoon, gaat het al wat beter met je zoon?

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 12:38

Wel ik ben ook altijd moe en heb heel erge last van spierpijn in m'n rug. Doordat ik altijd zo moe was hebben ze een bloedtest gedaan en het bleek dus dat ik het cytomegalovirus heb.. misschien moet je toch eens aandringen om je opnieuw te laten testen?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 12:42

Hmm heb geen spierpijn in mijn rug. Zo nu en dan last van en thats it, maar heb geen constante spierpijn.

Vandaag een dag om bij te komen en uit te rusten, straks richting stal. Ben benieuwd hoe ik me daarna voel..

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 12:52

:) Het gaat nu prima met hem, dat is al meer dan 10 jaar geleden, maar ben het nooit vergeten.

Ik hoop dat je snel vindt wat het is en dat er iets aan te doen is.

Vitamine B12 is al gecontroleerd neem ik aan.

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 12:56

Ik raad je bioresonantietherapie aan. Hier kunnen ze veel dingen vinden wat niet goed is in je lichaam en kunnen ze ook allerlei virussen etc. ontdekken. (bovendien krijg je voor ongeveer 80% terug van je verzekering)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 16:55

RosiePosie, Ben ik al op getest. Toen was het in orde. :)

angelax, Wat is dat precies?

Ben weer thuis van stal, maar voel energieloos.. Vandaag kreeg ik ineens steken op m'n rechterborst en had benauwd na het mesten. Heb hier nooit eerder last van gehad (benauwd na mesten).

BabyBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 18:43

Slik je de pil? Die kan ook veel van je klachten veroorzaken.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 19:05

Slik deze al een zeer lange tijd. Vraag me af of dit (en met deze klachten) dan hier aan ligt.

BabyBell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 19:54

Daar kom je heel simpel achter door een maandje te stoppen ;)
Een vriendin van me heeft soortgelijke klachten gehad, vandaar. Als het daardoor blijkt te komen, kun je ook overstappen op een andere pil.

Mendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:21

Het lijkt mij dat je oververmoeid bent. Je lichaam is moe (duizelig, benauwd na inspanning, hoofdpijn, spierpijn, moe). Het hoort er allemaal bij. Nu achterhalen waarom je zo moe bent. Komt het door een te druk schema, stress o.i.d. (psychisch dus) of is het lichamelijk. Dat zal je bij jezelf na moeten gaan en het moet door een arts worden vast gesteld. Vermoeidheid kan door zoveel verschillende dingen worden veroorzaakt.

Ik ben zelf chronisch vermoeid (door 2 chronische aandoeningen) dus ik weet hoe het voelt, heel herkenbaar. Nu achterhalen waarom jij je zo voelt. Ik ben geen arts en probeer je niets aan te praten (voor het geval je daar bang voor bent/of anderen).

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 20:55

Heb helemaal geen druk schema dus dat kan het niet zijn, stress ook niet. Vandaar ook dat ik me afvraag waar het vandaan komt..

Ben niet bang dat je me iets aan praat hoor. :) Vind fijn dat mensen met me mee proberen te denken al zal ik uiteindelijk toch zelf de stap moeten zetten met wat ik er mee ga doen (naar de HA of wat anders).

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 21:01

Ik zou toch eens je bloedwaarden opvragen, vooral de B12 denk ik, dat je die zelf moet bekijken. Dit vanwege de tintelingen en slapende voet. Veel artsen vinden een waarde van 150 goed, terwijl dat in feite te laag kan zijn.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-12 21:32

Zou het vandaag (voor ik morgen afspraak ging maken) eerst even met m'n moeder overleggen. Helaas heb ik daar de hele dag geen kans voor gehad, dus morgen zal ik het er over hebben!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 13:35

Misschien zeg ik nu iets heel doms, maarkan het aan je ogen liggen? Had zelf vergelijkbare klachten, altijd moe, constant hoofdpijn, tot overgeven aan toe zo'n pijn had ik af en toe. Ogen laten doormeten en had een afwijking van -2 aan bijde ogen. Draag nu lenzen en nergens meer last van.
Maar ik zou wel een andere HA zoeken als ik jou was, hij moet je gewoon serieus nemen.

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 15:15

Hoi!

Zelf heb ik ook heel veel klachten gehad die jij ook hebt.
Mijn moeder heeft vitamine b-12 tekort en is daarmee in een rolstoel beland.
Na veel onderzoeken en tegen de artsen in gaan, is het haar gelukt dat iemand eens naar haar ging luisteren. Ze krijgt nou 2 x in de week b-12 spuiten en het gaat langzamerhand steeds beter.

Zelf kreeg ik een lange periode ook 3x in de week spuiten. Kon bijna niet meer lopen en alle energie werd me te veel. Omdat ik nou spuiten krijg ga ik me steeds beter voelen.
B12 is wel belangrijk om te testen, omdat het een veel voorkomend iets is.

Je mag me altijd pben, mijn moeder heeft heel veel informatie erover en een lijst met bijwerkingen..

Hoop dat iets verder komt en je beter gaat voelen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:54

Wat is je waarde van B12?

lovebente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:41

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-12 21:11

Zonnebloem, Hier is al naar gekeken. Heb alleen last met ver weg lezen. Daarvoor gebruik ik een bril, verder is mijn zicht prima.

lovebente, Mijn B12 waarden waren prima is mij gezegd. Dit is al meerdere malen na gekeken. :) Heb even gekeken, maar er zitten ook (genoeg) dingen tussen die ik niet herken.

love_western, Dit weet ik niet precies. Ga dit bij bezoek aan de HA meteen na vragen en of het nog een keer geprikt zou kunnen worden.

Mijn moeder heeft een afspraak voor me gemaakt (ze moet zelf ook dus we gaan samen). Helaas kon het niet eerder dan vrijdag.. We proberen het nog 1x bij onze eigen HA, lost dat niks op gaan we naar een andere. Hopelijk komt er vrijdag meer duidelijkheid.

Vandaag hele dag gewerkt.. ben gesloopt. Ik vind het een mooie tijd om te gaan slapen, hopelijk heb ik morgen wat meer energie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:24

Want als je B12 rond de 150 zit, kan dit voor je al te laag zijn. Terwijl ze zeggen dat 150 de ondergrens is. En dan is volgens de doktor je b12 dus gewoon goed. Terwijl het mischien voor je lichaam te weinig is.

Heb zelf ook namelijk B12 te kort, dus al veel over gelezen etc.