Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Ah, in thee heet het theïne. Maar de thee die ik drink staat op 'zonder theïne'. Nou, goed om te weten. Ik val altijd in slaap van thee dus erg effectief zal het niet zijn.
Chernique schreef:Cold tukey stoppen zou ik wel aanraden, je lichaam geeft dan gewoon afkickverschijnselen af waar je waarschijnlijk 'gewoon' doorheen moet.
Het zal heel moeilijk zijn, maar het is denk ik wel mogelijk!
Atalja schreef:Ik zit met precies hetzelfde probleem![]()
Ik ben ook zwaar verslaafd aan die zooi, alleen ik word ontzettend moe als ik stop met het drinken.
Maar ik zie hier dingen voorbij komen die ik niet wist en ik weet.....
Heb net mijn allerlaatste slok naar binnen gegoten (ja ik dronk een blikje tijdens t lezen)
Moet zeggen ik stond op.... energydrank, pauze energydrank...... nou ja eigenlijk dronk ik niets anders meer
Amaris schreef:heb je ook een onderbouwing voor die grote letters?
Diaz schreef:Amaris schreef:heb je ook een onderbouwing voor die grote letters?
Ja.. een internist die mij dit op het hard drukte toen ze erachter kwam dat ik het ook flink gebruikte![]()
Het is erg belangrijk dit rustig af te bouwen, je lichaam krijgt echt een te grote klap/ontgifting anders.
Vooral met die aantallen..
je moet denken dat het 6 kopjes koffie per blikje is.. en het dus niet zomaar stoppen met koffiedrinken is, waar mensen al knallende koppijn van krijgen..
Atalja schreef:Dat vind ik trouwens wel belachelijk, kinderen kunnen de troep gewoon kopen, niet wetende dat het verslavend is.
Het zou al een heel iets zijn als er een minimum leeftijd op zou komen.