SindyKaya schreef:Ja... Ik heb liefst dat ze er naar kijken, maar ik durf dat niet goed. Ik ben en soort van bang om dat te vragen
Je hebt al één goede stap gezet, namelijk naar je moeder gaan! Nu stap 2: aangeven dat je het toch niet vertrouwt en graag naar de HA wil

En dan uiteindelijk stap 3: je klachten vertellen aan de HA
Het is jouw lijf, jouw gevoel zegt het beste of het goed is of niet en je bent ook zelf verantwoordelijk voor een goede verzorging van je lijf. Dus hup, kom voor jezelf op, je kan het!

, maar als je bloed in je ontlasting hebt is het wel even goed om naar de huisarts te gaan! Vertel het je moeder en ga gewoon samen naar de huisarts. De kans dat het iets onschuldigs is is groter dan dat je darmkanker hebt. Dus geef jezelf even een schop onder je kont en ga gewoon naar de dokter!
), verder veel bruin brood en zo min mogelijk wit brood, in de ochtendpauze plakje ontbijtkoek en dus heel veel drinken. Evt kan je Roosvicee laxo halen en als dat allemaal niet (voldoende) helpt kan je altijd nog bij de huisarts poeders halen om je ontlasting zachter te maken.