Kay_Kim schreef:ja daarom dat ik het ook zo moeilijk vind, maar ze vinden geen oorzaken van mijn klachten, mijn nekklachten en rugklachten zouden van een ongeval komen toen ik 6 jaar was en een schedelbreuk en ruggewervels die gebarste en afgeplat waren...
ravvie schreef:daarintegen heb ik al 5 jaar klachten vlak nadat ik 6 keelontstekingen in een half jaar had, maar in dat zelfde jaar ben ik ook door ziekenhuis opgeraapt toen ik van mijn paard viel . Dus kan van alles zijn.
Jullie hebben helemaal gelijk als het gaat over de daadwerkelijke oorzaak van je prolemen, dit is waar jullie klachten vandaan komen. Fybromialgie is geen groot mysterie. Zelfs problemen met heesheid en andere klachten zijn emotioneel gedreven. Niet noodzakelijkerwijs door de emoties van het moment, alswel dor de angstige emoties die je had toen je je ongeluk had.
Dit komt omdat de hersenen zich dit altijd zullen herinneren, dat zijn lichaam beschadigd werd en in grote pijn en gevaar verkeerde.
Het enige middel wat de hersenen hebben om beschadigingen die het bemerkt te beperken is door spierweefsel vast te zetten en deze nooit meer los te laten. Alle emotionele effecten van de doodsangst en de beslissingen om de spieren vast te zetten om de schade te beperken, worden opgeslagen in het geheugen.
De hersenen heben nooit een review protocol ontwikkeld en beschouwd beschadigd als beschadigd. De pijnen verergeren naar mate de tijd vordert en hierdoor wordt de emotionele vrees ten aanzien van je lichaam en je functioneren alleen maar vergroot.
De medische wetenschap heeft dit nooit begrepen noch erkent.
Paul Young is een Engelsman die 20 jaar onderzoek gedaan heeft en een manier gevonden heeft om deze review processen in de hersenen te stimuleren. Dit resulteert erin dat de hersenen de vastgezette spieren weer loslaten, evenals de emotionele aspecten van het trauma/de trauma's en het terugkeren van het lichaam terug kan brengen naar zijn oorspronkelijke staat.
Dus jullie hebben allemaal gelijk over wat je denkt over jezelf, want je bent je eigen pijn expert. Niemand anders kan voelen wat jij voelt en iedereen is uniek.
Paul is bezig om in Engeland een non-profit organisatie op te zetten, maar is momenteel een paar weken in Nederland voor degenen die geinteresseerd zijn.
Ik had hem boven al een keer geplaatst, maar het adres van de website is www.padoyo.org
Paul biedt zijn verontschuldigingen aan voor het feit dat die momenteel alleen nog in het Engels is, daar wordt aan gewerkt.
... vandaar dat ik nu pas reageer.