voordelig, goed en snelle verzending 
Her er verder weinig problemen mee hoor
gebruiken ze alleen maar om niet zwanger te worden. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
voordelig, goed en snelle verzending 
gebruiken ze alleen maar om niet zwanger te worden.
evdpanne schreef:Barbabientje schreef:Maar wat ik me dan afvraag he, mensen die zonder doen..
Ook bij one night stand? Want ik ben als de dood voor soa's ed
Anders ik wel.... Heb heel braaf pakje liggen thuis just in case.... Maar weet niet hoe lang de dingen houdbaar zijn. Mag ik ook wel een checken...
Evelli schreef:http://www.condoomfabriek.nlvoordelig, goed en snelle verzending
Her er verder weinig problemen mee hoorgebruiken ze alleen maar om niet zwanger te worden.

Winged schreef:Inderdaad, En dan heb je ook nog eens super dun. Oh en vaak bij verzending nog wat extra dingetjes zoals smaakcondooms enzo
Enne, ik laat hem ze gewoon omdoen hoor. Overigens ben ik wel aan de pil, vriendlief en ik zijn al erg lang samen, alleen ben ik nogal blaasontstekinggevoelig
Prinsjesdag"koffertje": 3x cola condoom, 3x glijmiddel en een soort natuurlijk supplement voor de man voor 3!! dagen plezier
- maar is super dun niet super makkelijk kapot te krijgen? Barbabientje schreef:edit: Je hebt ook van die grootverpakkingen die zijn wel goedkoper, maar ja als je daar dan weer mee bij de kassa staat heb ik al de slappe lach
lieveli schreef:Barbabientje schreef:edit: Je hebt ook van die grootverpakkingen die zijn wel goedkoper, maar ja als je daar dan weer mee bij de kassa staat heb ik al de slappe lach
Die haal ik altijd, ik heb niet genoeg aan 3 in een pakje hoor! En ik vind het ook nooit zo boeiend, condooms halen. Ik heb een seksleven whoohoo!
Het enige wat me echt stoort aan condooms is het omdoen als je eigenlijk gewoon niet iets anders wil doen dan copuleren.
die ga ik zo even opzoeken
nikilover schreef:copuleren?die ga ik zo even opzoeken
Peerke_ schreef:nikilover schreef:copuleren?die ga ik zo even opzoeken
Wikipedia :
Geslachtsgemeenschap, coïtus, copulatie, vrijen of neuken is het inbrengen van de penis in erectie in de vagina. Geslachtsgemeenschap en masturbatie zijn de twee meest voorkomende seksuele activiteiten onder mensen. Bij dieren wordt copulatie paren genoemd. Geslachtsgemeenschap is de eerste stap van de voortplanting.
Peerke_ schreef:nikilover schreef:copuleren?die ga ik zo even opzoeken
Wikipedia :
Geslachtsgemeenschap, coïtus, copulatie, vrijen of neuken is het inbrengen van de penis in erectie in de vagina. Geslachtsgemeenschap en masturbatie zijn de twee meest voorkomende seksuele activiteiten onder mensen. Bij dieren wordt copulatie paren genoemd. Geslachtsgemeenschap is de eerste stap van de voortplanting.