Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rindin schreef:TS loopt er inmiddels al 9 weken mee, dat is veel voor een wond welke begon met een schaafwond... Ik vind het een rare wond en dat het zoveel pijn doet vind ik ook vreemd voor een oppervlakkige wond.
siskeh schreef:Als er verder behalve die wond op je been geen aanleiding voor diabetes is, waarom zou je het dan testen?
Ik ken zo verschikkelijk veel mensen met een slechte wondgenezing, zeker van de benen, die allemaal geen diabetes hebben.
Wel een aantal die bijv. slechte aderen hebben, maar dat is ook vooral bij oudere mensen.
Homiafortuna schreef:Heb je niet toevallig ook je botvlies beschadigd als die wond boven op je scheenbeen en dus zo dicht bij het bot zit?
spicegirl schreef:nee hoor dat hoeft perse, en ik spreek uit ervaring en zelf ben ik toch ook nog springlevend, je hebt bacteries die langzaam wegvreten maar ook snel,, en van binnenuit naar buiten wurmen of eerst binnen opvreten en daarna je been gaat verrotten..met een vleesetende bacterie had ze er nu niet meer geweest. dat gaat veel sneller, en agressiever. dan ben je goed ziek.