Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Mi_Amore schreef:@LynnDenise: ja na 10 jaar op bokt rondgedraaft te hebben als 'chipieke' vond ik het tijd voor wat anders. Kleine ode aan mijn overleden merrie...
Ik ga idd elke dag na mijn avondeten nog 3 kwartier wandelenEn dat is flink doorstappen
Laat ons hopen dat je door citroen vet verbrand! Drink elke dag 2 tassen thee met citroensap erin
2 TASSEN thee? Hoe groot zijn die tassen?![]()
Ja ik moet wel even wennen aan je nieuwe naam hoor
Wat zou er gebeuren als je in plaats van wandelen ging fietsen?
LynnDenise schreef:Om nog even op die marinade terug te komen, ik had zelf een andere marinade gekozen, omdat ik al die suikers juist wil vermijden
En ik dacht nog wel dat je een spelfout maakteWaar komt dat woordje tas vandaan?
Wij zeggen inderdaad kop
Slechte rug, Ohja stom dat had ik kunnen weten, maar zou het niet kunnen komen omdat je elke dag hetzelfde doet aan beweging dat je lichaam dat minder ziet als bewegen? Maar vanzelfsprekend vind?
LynnDenise schreef:Om nog even op die marinade terug te komen, ik had zelf een andere marinade gekozen, omdat ik al die suikers juist wil vermijden
En ik dacht nog wel dat je een spelfout maakteWaar komt dat woordje tas vandaan?
Wij zeggen inderdaad kop
Slechte rug, Ohja stom dat had ik kunnen weten, maar zou het niet kunnen komen omdat je elke dag hetzelfde doet aan beweging dat je lichaam dat minder ziet als bewegen? Maar vanzelfsprekend vind?
Mi_Amore schreef:Haha LynnDenise, dat is iets typisch Vlaamsch denk ik
Wij zeggen een 'tas thee' en een 'kom koffie' (en nee dat is geen typo, wij zeggen KOM koffie ipv KOP)
En bij mij thuis zeggen ze gewoon een 'zjatte kaffe'
@saszuidema: welkom hier! Heb je veel last gehad van je maagverkleining? Geen veloverschot of zo?
Ik mis écht die lijstjes...