Schrok me rot!
Ik ben ook heel erg bang voor spinnen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cayenne schreef:Darwin, zo'n spin had ik gisterochtend vlak naast mijn bed op de muur zitten, ter hoogte van mijn hoofd. Het was nog geen vijftien centimeter afstand tussen mij en dat monster.
Ben nog nooit zo snel m'n bed uitgesprongen. Direct de stofzuiger erop voor ze als een malloot beginnen te rennen en je ze kwijt bent.
Pffff, zit nu al een dag heel paranoide naar de muur te kijken of er nog eentje zit
Dagmar_1995 schreef:gadver mensen... waarom kunnen die foto's nou niet in links.. zeker in zo'n topic.
Hier nog iemand met een zeer heftige fobie.. kan niet eens naar een foto kijken en wanneer ik in het echt zo'n joekel zie val ik altijd flauw... zeer vervelennd..
Dus ts, ik snap je helemaal...
vinos schreef:Cayenne schreef:Darwin, zo'n spin had ik gisterochtend vlak naast mijn bed op de muur zitten, ter hoogte van mijn hoofd. Het was nog geen vijftien centimeter afstand tussen mij en dat monster.
Ben nog nooit zo snel m'n bed uitgesprongen. Direct de stofzuiger erop voor ze als een malloot beginnen te rennen en je ze kwijt bent.
Pffff, zit nu al een dag heel paranoide naar de muur te kijken of er nog eentje zit
ideale wekker dus!

darwin schreef:Dagmar_1995 schreef:gadver mensen... waarom kunnen die foto's nou niet in links.. zeker in zo'n topic.
Hier nog iemand met een zeer heftige fobie.. kan niet eens naar een foto kijken en wanneer ik in het echt zo'n joekel zie val ik altijd flauw... zeer vervelennd..
Dus ts, ik snap je helemaal...
En dan vind je nog niet dat het tijd is om iets aan die fobie te doen ?