Hoe kom ik van mijn spieren af?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:18

Raponsje schreef:
Ik heb geen duidelijke foto gezien maar ik gok dat TS een laag vetpercentage heeft en atletisch gebouwd is.
Het enige wat je daar aan zou kunnen veranderen is aankomen.

TS ik denk dat je teveel focussed op dingen die jou opvallen maar eigenlijk helemaal niet zo duidelijk zijn.
Zo denkt mijn zus dat ze een enorme bobbel op haar neus heeft en spaart voor een neus correctie, ik ken mijn zus haar hele level al en zie geen bobbel.. maar mijn zus heeft hem ooit eens in de spiegel gezien en volgens de chirurg kan haar neus kleiner gemaakt worden dus die bobbel moet er volgens haar zitten..

Ik heb geloof ik geen laag vetpercentage. Ik ben best wat aangekomen de laatste tijd :o Heb ook best wel een vetlaag op mijn onderbuik nu en mijn dijen zijn ook wat dikker geworden :o
Ik ben 1.69m en weeg nu geloof ik 57 of 58 kilo.

Het zou best kunnen. Wat rot voor je zus dat ze het helemaal wilt laten corrigeren! Zal vast niet nodig zijn inderdaad

Geryon

Ludique96 schreef:
Ik ben ook wel benieuwd naar foto

Volgensmij heb je dit al eens gezien :+

Geryon

Raponsje schreef:
TS op de foto die je me gestuurd hebt zou ik zelfs zeggen dat je erg onbespierd bent.

En dat is dus jammer genoeg niet het geval..

Zucht ik had beter geen foto moeten sturen naar mensen..
Laatst bijgewerkt door Geryon op 16-09-12 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Ludique96

Re: Hoe kom ik van mijn spieren af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:18

Oh echt :+

RoeanneT

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:20

ik heb je topic gelezen en ben nu erg benieuwd naar een foto :P

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:21

Sorry die ga ik niet meer sturen, geeft een heel verkeerd beeld :P

Ja Karin, in het HK topic!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:22

Op de foto die je me gestuurd hebt heb je echt erg weinig bespiering. :j

Begrijp me niet verkeerd, je hebt een prachtig lichaam maar spieren zie ik er echt niet in.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:22

Geryon schreef:
ladypaard schreef:
Als ik combo snel gespierd en weinig borsten hoor, denk ik eigenlijk meteen aan hormonaal.
Als ik even denk aan de verhalen van vrouwen die een man willen worden en testosteron gaan slikken zijn dit de twee dingen die je vaak als eerste hoort ofzoiets :+ .
Ik zou toch even langs HA gaan als het je dwars zit.

Ja, heb mijn vriend er al van op de hoogte gesteld dat ik dat wil doen.

Nu nog een moment vinden om het te gaan durven, ben doodsbang voor de uitslag. Vind het banketstaaf voor mijn vriend als zijn vriendin teveel mannelijke hormonen schijnt te hebben... :')

Zijn een heleboel vrouwen hoor. Iedereen heeft een andere dosering, a la hoefijzer vorm.
Wat het ook is, mischien is er een hele simpele oplossing.

En denk dat dit toch een wat minder genant probleem is dan al die genante problemen op tv (waar ze dus niet naar eigen huisarts mee durven maar wel op "wereldwijde" tv :+ ), Sinds ik dat heb gekeken ga ik wat sneller naar HA als iets me dwars zit, want vond het zo stom dat die mensen niet naar hun eigen HA durfen met een grote/pijnlijke probleem :') Dus ja dan moet ik van mezelf ook niet zeuren.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:23

Geryon schreef:
Raponsje schreef:
TS op de foto die je me gestuurd hebt zou ik zelfs zeggen dat je erg onbespierd bent.

Of misschien is de realiteit anders dan dat jij het ziet? ;)

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:25

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:26

Daarom geeft het dus een verkeerd beeld, al ben ik het niet met je eens dat er geen spieren in te zien zijn.

Ik vind mijn lichaam op die foto ook niet verkeerd namelijk.. Maar in het echt.. :')

Maar goed, die foto even vergeten en wel een beeld van mij in je hoofd nemen met te gespierde armen? :D

Ik word er namelijk een beetje moedeloos van dat als ik met een probleem kom over het internet met mijn spieren dat ik dan niet serieus genomen wordt omdat mensen me ten eerste niet geloven en ten tweede een foto zien die geen duidelijk beeld geeft.
Terwijl ik wel echt op zoek ben naar een oplossing en die graag vind! Kan natuurlijk niet als mensen denken dat je overdrijft.

Maar in ieder geval wel de tip over het hormonen laten testen ga ik doen!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:27

ladypaard schreef:
Geryon schreef:

Ja, heb mijn vriend er al van op de hoogte gesteld dat ik dat wil doen.

Nu nog een moment vinden om het te gaan durven, ben doodsbang voor de uitslag. Vind het banketstaaf voor mijn vriend als zijn vriendin teveel mannelijke hormonen schijnt te hebben... :')

Zijn een heleboel vrouwen hoor. Iedereen heeft een andere dosering, a la hoefijzer vorm.
Wat het ook is, mischien is er een hele simpele oplossing.

En denk dat dit toch een wat minder genant probleem is dan al die genante problemen op tv (waar ze dus niet naar eigen huisarts mee durven maar wel op "wereldwijde" tv :+ ), Sinds ik dat heb gekeken ga ik wat sneller naar HA als iets me dwars zit, want vond het zo stom dat die mensen niet naar hun eigen HA durfen met een grote/pijnlijke probleem :') Dus ja dan moet ik van mezelf ook niet zeuren.

Wel een stuk minder genant ja! _O-

Maar ik heb ook wel genante problemen hoor.. Iets in mijn lichaam zit niet goed, heb veel pijn altijd, maar durf ook nog niet naar de HA :=

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:28

Ojajoh schreef:
Geryon schreef:

Of misschien is de realiteit anders dan dat jij het ziet? ;)

Nope. Alleen de internetters zien het anders dan mij. Iedereen die me in het echt ziet die valt het zelfs zelf op of is het met me eens.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:28

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:28

stuur je even een pbtje :)

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:29

Hmm.. hoe ga ik dat fixen? haha

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:30

Saskia9 schreef:
Hmm.. hoe ga ik dat fixen? haha

Uhm.
Je kan de url ervan nemen?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:31

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:32

Saskia9 schreef:

Mooi lichaam!
En nu een foto van nu :P

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:35

Lieve TS ik krijg een goede 35 euro per uur om mensen zulke armen te geven
Afbeelding

Ik kan als ik iemand zie zowel in het echt als op een foto dus ook beoordelen hoe iemand er met aanspanning of ontspanning uit ziet.

Zoals ik al zei ik denk echt dat je gewoon atletisch gebouwd bent en bredere schouders hebt in vergelijking met je heupen. Dit is hoe je gebouwd bent en daar kun je weinig aan veranderen.
Dus bij deze, gefeliciteerd alle vrouwelijke deelnemers aan de Olympische spelen zijn jaloers op de manier waar op jouw lichaam gebouwd is en zij zouden in hun handjes wrijven als ze een dagje mochten ruilen met jou.

Je bent het laatste poppetje.
Afbeelding

Om te sporten zonder spieren op te bouwen kun je dus cardio doen zoals hardlopen, cross trainer, fietsen.
Eet je heel veel proteine? Ga eens ietsje meer vet eten en dan geen frietjes maar bijvoorbeeld noten.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:38

Raponsje schreef:
Lieve TS ik krijg een goede 35 euro per uur om mensen zulke armen te geven
[ Afbeelding ]

Ik kan als ik iemand zie zowel in het echt als op een foto dus ook beoordelen hoe iemand er met aanspanning of ontspanning uit ziet.

Zoals ik al zei ik denk echt dat je gewoon atletisch gebouwd bent en bredere schouders hebt in vergelijking met je heupen. Dit is hoe je gebouwd bent en daar kun je weinig aan veranderen.
Dus bij deze, gefeliciteerd alle vrouwelijke deelnemers aan de Olympische spelen zijn jaloers op de manier waar op jouw lichaam gebouwd is en zij zouden in hun handjes wrijven als ze een dagje mochten ruilen met jou.

Je bent het laatste poppetje.
[ Afbeelding ]

Om te sporten zonder spieren op te bouwen kun je dus cardio doen zoals hardlopen, cross trainer, fietsen.
Eet je heel veel proteine? Ga eens ietsje meer vet eten en dan geen frietjes maar bijvoorbeeld noten.

Op de foto spande ik niet echt aan trouwens :+

Maar dat op de foto zijn wel dikke spieren en dan kan je niet zeggen dat iets minder dikke spieren dan 'geen spieren' zijn. Maar geloof me dat je me in het echt wel even anders zult beoordelen :j

Zie het plaatje niet, maar je punt is duidelijk.

Ik weet niet of ik dat veel eet.. Ik eet in ieder geval wel heel veel brood en nutella. Niet gezond eigenlijk, alleen met avond eten gezond..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:39

Whaha grapjas! Tel daar zo'n 6 tot 8 kilo extra bij op. Extra lagen op de buik plus zwangerschapsstrepen en voila! hahaha

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:41

Saskia9 schreef:
Whaha grapjas! Tel daar zo'n 6 tot 8 kilo extra bij op. Extra lagen op de buik plus zwangerschapsstrepen en voila! hahaha

_O-

Ik heb ook strepen en rare dingen. Erge cellulite EN kerasotis pilaris EN een super witte huid die gewoon NIET bruin wordt.

Im blessed. NOT :')

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:43

Kunnen we elkaar de hand schudden!

Raponsje,maar die vrouw is wel heel droog. Dan zie je toch al meer bespiering als bij de gemiddelde vrouw lijkt me?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:44

Het enige wat ik je mee kan geven TS is dat je misschien ook kan leren dat je trots bent op hoe sportief je er uit ziet.

Zo zijn er dames die zich ergeren aan hun buikje en jij ergert je aan je sportieve voorkomen.
Kom je trouwens in de verkeerde kroegen? Als ik uit ga heb ik de hele avond last van mannen die mijn sportieve figuur (waar ik heel hard voor heb moeten werken) geweldig vinden en maken schunnige opmerkingen als "met een fit meisje ben je verzekerd van een wilde nacht". :')

Saskia ik vind haar niet zo droog hoor. :n
Ik transformeer veel dames met pudding armen naar zulke armen zonder al te veel moeite.
Het is natuurlijk wel zo dat iemand met een flinke vetlaag natuurlijk meer moeite heeft om spieren te laten zien.