Die ultragemene gehemelteprik.... nu al in de stress

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 13:38

Algehele narcose ging ik ook voor omdat ik dacht dat het in het ziekenhuis zou gebeuren, maar ze gaan het in een kliniek doen en daar is het dus onder lokale verdoving :=

Volgens mij is hij geen tandarts meer. Het is alweer een jaar of 10 geleden en hij was toen al begin 60 denk ik. Ik mag in ieder geval hopen dat hij ermee gestopt is :=

Mijn huidige tandarts is heel fijn. De eerste paar keer heb ik alleen maar in de stoel gezeten zonder dat hij iets deed en vanuit dat punt is het rustig opgebouwd. Nadat de behandelingen (ik was al jaren niet geweest dus er moest letterlijk een verbouwing gebeuren := ) heb ik jankend van blijdschap in de stoel gezeten, begon hij ook te sniffen _O- Zaten we daar met z'n tweeen :')
Sindsdien spring ik bij hem wel met vertrouwen de stoel in :j Maar bij een andere tandarts of in dit geval kaakchirurg is het een ander verhaal. Deze kaakchirurg is trouwens wel op aanraden van m'n tandarts en hij doet dit soort ingrepen dagelijks, dus dat scheelt misschien al wat.

Idd, zodra het een paar keer fout gaat blijf je er last van houden. Heel vervelend! Gelukkig gaat het steeds makkelijker maar het zal nooit m'n hobby worden :=

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:38

Oh hou op. Ik heb ooit nog vóór mijn beugel (dus we praten echt 20 jaar geleden ofzo) kiezen moeten laten trekken.

Dat hele trekken boeide me niets, maar ik krijg nu nog de kriebels bij de gehemelte- (en tandvlees!) prik. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Dat zijn gewoon echt geen plekken voor een spuit.

Echt.
Niet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 13:43

Dat klinkt als een fijne tandarts Cayenne :j ik vond het vroeger wel leuk om naar de tandarts te gaan (als kind) ik moest dus heel vaak ivm het feit dat ik geen glazuur op mijn kiezen heb, en het was altijd wel gezellig. Maar na die ene **** is het echt bergaf gegaan :+
Hier ook 4 kiezen getrokken, dat vond ik nog wel te doen eigenlijk :) maar dat was geen gepoer in zenuwen dat scheelt, wel heel erg veel verdovingen.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 16:59

Cayenne schreef:
youngster schreef:
In het ziekenhuis hebben ze ook neusspray ( waarschijnlijk met lidocaine) wat dus alles verdoofd. Je kan daarna de tanden uit je mond slaan zonder dat je het voelt :+
Dat heb ik ook gehad toen ik aan mijn bijholtes werd geholpen. Moest ik een uur lang ofzo elke kwartier spuiten. Nouwwwww dan voel je niks meer :D

Kijk, van dit soort berichten word ik blij :D Zou de kaakchirurg dat ook hebben in zijn eigen praktijk? :D (dus niet ziekenhuis).

bel anders ff, en anders kan hij vast wel wat aanschaffen.
Kaakchirurg mag veel meer dan een gewone tandarts volgens mij.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:01

Ik kwam bij de tandarts om een tand te laten trekken, zegt ie ja ik doe er even een spuitje in hoor! Nou oke eerst twee aan de zijkant en toen BAM eentje in mn gehemelte. Wat heb ik gejankt toen zeg :') Ik wist niet eens dat dat meer pijn zou doen ofzo :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:02

Of vraag om dit spul _O- _O-

delerium

Re: Die ultragemene gehemelteprik.... nu al in de stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:08

_O- tranen over m'n wangen _O-

Cayenne: het is wellicht wel een goed plan om te vragen of ze die doek niet over je ogen doen maar wat meer opkrullen zodat je wel een beetje meer ziet. Hebben ze alsnog hun steriele veld, en jij niet het idee dat je compleet overgeleverd bent.
Wel ontzettend dapper dat je met zo'n trauma en zoveel angst zo ver bent gekomen dat je nu al op dit punt bent!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:10

:') :')

ElSea

Re: Die ultragemene gehemelteprik.... nu al in de stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:23

ooo my god!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-12 18:17

Jemig, die is helemaal van de wereld _O-
Zo zal ik er ook wel uitzien. Ik ben al gewaarschuwd dat ook je ogen dicht gaan zitten en je er als een hamster uitziet :=

youngster, bellen doe ik zeker :j

Delerium, het is ook een kwestie van gewoon moeten hoor :+ Op een gegeven moment had ik zo'n pijn dat ik wel naar een tandarts wilde en nu met m'n kaak is het ook noodzaak omdat mijn kaakbot terugslinkt en dan moet er zsm worden ingegrepen :j
Maar het zal m'n hobby niet zijn :=