Mijn moeder had het heel lang... Zij is er nu vanaf doordat we een aantal keer lange stukken moesten rijden naar waar we een weekendje gingen paardrijden. Eerst durfde ze nooit over de snelweg naar haar werk of zo, maar nu doet ze dat wel gewoon! Dus het is gewoon een kwestie van heel veel doen denk ik en ook lange stukken!
Een aantal weken achter elkaar elke week ring groningen in het rond, en dan veel afritten uitvoegen en direct weer invoegen. Als je niemand hebt, wil ik best eens met je kijken.
Maiska
Geplaatst: 21-09-12 16:21
F_Orumster schreef:
Een aantal weken achter elkaar elke week ring groningen in het rond, en dan veel afritten uitvoegen en direct weer invoegen. Als je niemand hebt, wil ik best eens met je kijken.
Dat zou een hele goede oefening zijn ja!
BWendyB
Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-12 07:53
Mijn vriend is gewoon te euh makkelijk zeg maar en zegt gewoon droog van ; gewoon gas geven is toch niet eng Ik wil het zo graag niet eng vinden en schaam me ook een beetje, daarom ga ik niet zo snel naar een instructeur toe. Ja als je dat een keer zou willen..
Invoegen is makkelijker als je zo hard mogelijk rijdt (ja niet 200 natuurlijk ) want dan past het het beste. Iets afremmen is altijd makkelijker dan gas bij moeten geven. Maar het duurt even voordat je dit ook merkt. De meesten hebben het idee dat ze eerst controle willen en dan pas hard, ben je niet de enige in hoor!
Ik wil best met je oefenen, ik zal de beste coureur niet zijn, maar misschien kunnen we wel rust erin vinden. Ik werk elke dag op het zernike, waar in groningen woon jij?
Ik heb het ook gehad... Maar waar ben je precies bang voor? De snelheid? Ongeluk? Ik had het namelijk omdat het me een opgesloten gevoel gaf en had het alleen als ik alleen in de auto zat. Als er iemand bij was voelde ik me alsnog angstig etc maar die paniekaanval bleef uit.. Uiteindelijk was ik vooral bang paniekaanval te krijgen. Ik kreeg dan namelijk verlamingsverschijnselen (gevoel er van, was niet echt verlamd!) en alles in me lichaam ging tintelen en voelde heel zwaar aan.. Ook uiteraard ademhalingsproblemen etc. Dus heb heel vaak langs de kant gestaan..Ik ben er nu helemaal vanaf! Rij zo in me eentje naar het zuiden van frankrijk
Misschien kan ik je helpen
BWendyB
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-12 17:26
Ik woon in de stad groningen, namelijk korrewegwijk.