Goede anti klit spray voor kinderen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 08:50

Die wat je voor het paard gebruikt is ook prima voor je eigen haar :)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 10:49

RusselNuwell schreef:
laura1987 schreef:
Mijn haar wordt heel zacht en makkelijk doorkambaar door dit spul
[ Afbeelding ]

ik spray het na het haren wassen in nat haar en het droogt netjes en is daarna super zacht en makkelijk doorkambaar.

Die heb ik ook altijd, mijn oppaskindje ook, werkt heel fijn. Die van de action werkt ook prima, alleen ik vind hem niet lekker ruiken.

Radetski schreef:
En weet je toevallig ook iets van een product om het kroes tegen te gaan? Als je de film sister act kent zo staat me haar dan maar helemaal ontploft. Kappers rade me aan om langst een afro-kapper te gaan. Maar waar vind ik die? Woon in belgie. Naast de grens. Bij roosendaal en zundert in de buurt.

Een goede olie voor je haar, en uitsluitend producten gebruiken voor krullen. Ik gebruik de olie van Biosilk, behoorlijk prijzig, maar er hoeft maar heel weinig door je haar. Voor de rest gebruik ik de andrèlon-producten voor gekruld haar (shampoo, conditioner en haarcrème). Ik gebruik bijna nooit mousse, behalve als mijn haar een dagje echt droog is, en haarlak moet je niet gebruiken tegen kroes, krijg je alleen maar een plastic coupe van, alleen gebruiken om de boel in model te houden. En heel belangrijk, tijdig naar de kapper gaan, dood haar kroest veel meer. Een beetje kroes zul je waarschijnlijk met jouw haar echt wel houden, maar dat maakt het ook mooi vind ik zelf.

Ja de prijs maakt me ook niet uit hoor. Ik ga elke 4 weken naar de kapper. Dank je voor de tip. Zal die olie eens gaan kopen.
Ja kroes ik vind het afschuwlijk. Maar dat heeft iedereen. Die stijl haar heeft wil krul, die krul heeft wilt stijl haar bevoorbeeld.

loontje

Re: Goede anti klit spray voor kinderen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 11:39

Dank jullie wel dames.
Ga van de week even winkels lang om te kijken wat er hier te krijgen is.Wel ga ik voor de tangle teezer,ze moet toch nieuwe borstel hebben.Reden genoeg om even te shoppen ;).