Spaans benauwd voor wespen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: Spaans benauwd voor wespen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:05

OMG wat een hel vandaag. Ik werk op kantoor. En er zat een wesp bij ons BINNEN! Heb 'm de hele dag panisch in de gaten gehouden. Toen gingen nog 2 collega's leuk erachter aan rennen met een boek slaand, dus dat beest werd ook panisch en ik nog meer haha. Hoop dat 'ie morgen weg is!!!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 20:16

EvaLuna schreef:
Een Citroen doormidden snijden en er kruidnagels (gewoon te koop in de supermarkt) in prikken, hier houden wespen niet van. Staat nog gezellig ook op tafel/ terrasje : ) Op stal zou je ze mssn aan een lintje kunnen hangen.

Grappig, ik zat gisteren op het terras en kreeg speciaal van die citroen met kruidnagel tegen de wespen op tafel.. Nou ze gingen er gewoon op zitten hoor :+
Ben dus ook maar naar binnen gegaan, enge k*tbeesten.

Vanaf dat ik klein was ben ik al panisch voor insecten en wespen staan met stipt op 1 in mijn enge beesten top 5. Ik kan me gewoon niet beheersen als er een wesp bij me zit, ik ga rennen, slaan, alles wat je niet moet doen dus. Kan er niets aan doen, heb echt een fobie ervoor.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:46

Koffie verbranden zou moeten helpen. Maar wellicht weer zo'n oma-weet-raad-tip wat niet werkt.
Wel nog het proberen waard

Tot die tijd kill ik ze met de elektrische vliegenmepper :D

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:52

Ik vind ze ook zo eng. -O- Op het universiteitscomplex zijn er veel wespen. Ik heb nog nooit zo vlug gelopen. :D

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 13:59

Ik ben ook echt bang voor wespen! Ik durf ze niet goed te vermoorden dus dat doet manlief dan met de electriche vliegenmepper :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:31

Hier nog iemand die spaansbenauwd is voor wespen..
Heb er nu 2 keer 1 binnen gehad in kantoor, dan kan ik echt niet normaal werken :=
Gisteren heeft mijn collega hem gevangen met een glas en een papiertje, nou dan durf ik niet eens in de ruimte te blijven maar wacht ik wel op de gang tot hij weg is :+