Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britt schreef:Probeer eens spa fruit, iets minder zoet, veel minder suiker en toch geen typische lightsmaak. Dat vind ik zo vies, kan ik bijna van over mijn nek gaande spa citron bevat overigens net zoveel suiker als cola. Leg het allemaal maar eens naast elkaar. Zowat alle dranken bevatten ongevee 10 gram suiker per 100 ml. Sapjes zeker ook, maar aanmaaklimonade ook
Ik lust geen thee en koffie en water is ook niet echt mijn favoriet. Ik probeer te minderen door spa fruit en bijvoorbeeld spa 50/50 te drinken. Of idd eea aan te lengen met water
StalNollie schreef:mensen die veel cola drinken hebben vaak ook een slechte stoelgang. maar mensen roep niet te hard spa rood met ranja want spa rood is niet al te best hoor net als cola.ivm zouten daarin.
thee zit veel verschil in de echt pickwick zit bijvoorbeeld al meer smaak aan als van de aldi merkloze thee. en zonder suiker moet je leren drinken, ik wil niet anders meer.
Dana01 schreef:ik was ook zo'n cola verslaafde, toen ik geen cola meer dronk viel ik 10 kilo af
nu drink ik voornamelijk water, aanmaaklimonade of een sapje.
nu nog wat aan de koffie verslaving doen
een kennis van me kreeg diabetes van de cola light, zo goed is dat dus niet voor je

ik hou niet van warme dranken en kan het niet heet drnken. Als het voot mij drinkbaar is is het lauw water met een slap smaakje. Bovendien vind ik alle thee hetzelfde smaken, gewoon echt vies. Ijsthee vind ik wel lekker

Sheran schreef:We gaan hier wel een beetje appels met cola vergelijken
Suiker is niet per definitie ongezond. Je hebt het zelfs nodig! Alleen de overdaad schaadt. In appelsap zitten ook suikers, natuurlijk, maar daar zit weer geen cafeïne of kleurstoffen in.
Appelsap aangelengd met water bevat een hele hoop minder suiker dan puur appelsap.

. Fout argument. Mijn punt was dat je niet meteen dood ging van suiker.
. ik drink zelf ook namelijk niks koud ivm gevoelige tanden.. Vind het heel erg lekker ook! Wat ook HEEL erg lekker is, zijn de pakken drinken van Spa. vooral de appel/kers variant, maar ja, daar zit dan weer net zoveel suiker in als cola
Maar zóoooo lekker!
Nivada schreef:Maartenn schreef:Kun je niet een wat zoetere theesmaak proberen? Sterremuntthee vind ik zelf heel lekker, smaakt ook best zoet.
Maar jullie hebben dus serieus ook het geduld om eerst water te koken enzo?
Hier een hele langzame .. goedkope.. ja koker...![]()
Dat werkt al demotiverend.
En daarin tegen drink ik dus op mn werk al de hele dag thee.
Sorry wat klink ik vervelend![]()
Oh op het werk hebben we zon altijd heet water tap. Erg handig voor ongeduldige ikke.
Dus thee voor thuis schrijven we even af.
Gossie possie dr is zoveel en ik weet gewoon niets haha
wij drinken hier alleen water en thee, frisdrank hebben we in huis voor visite en feestjes enzo. Soms nemen we een glaasje fris of sap als er nog een pak open staat, anders eigenlijk nooit.