En deze blijft treffend
http://hersenstorm.antenna.nl/Lachen.html#Je weet dat...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)...
maar ik vind het tegelijk ook héérlijk om 's ochtends af en toe geen flauw idee te hebben op wat voor dag ik 's avonds zal terugkijken. 
). Maar goed, dat komt ook omdat ik mezélf nooit geaccepteerd heb. Hoe moet een ander dat dan wel doen? Het begint nu te groeien, nou ik het steeds een beetje meer aandurf dat mensen gewoon zeggen waar het op staat.

Anders lukt het bij mij ook niet. Heel simpel.. Je neemt een papier, schrijft alle dingen die in je opkomen wat je nog moet doen, eventueel grote dingen opsplitsen in kleine dingen. Dan voer je alle dingen die minder als 2min duren onmiddellijk uit. Schrap die zaken uit de lijst, de lijst wordt korter en dat motiveert me wel om verder te doen..
Voor mij werkt het, maar je moet er wel eventjes tijd voor nemen. 
ben vorige zomer alleen 2 weken naar zwitserland gegaan naar een vriendin, in de winter 3 weken alleen naar Tunesië naar een bokker en deze zomer 3 maanden naar Amerika via een bokker
daar moet je ook gek voor zijn nietwaar?
(oja, Amerika was 1 week van tevoren geboekt
)
Ik kán prima rijden, maar ik moet gewoon mijn handelingen een tempo lager doen... en dat is héél lastig voor een ADD'er
Lente schreef:Te laat ben ik over het algemeen alleen als ik afhankelijk ben van OV. Ik ben eerder de persoon die een half uur van tevoren door de buurt zwerft en nog even om de hoek staat te roken

Dan denk ik écht dat het er in zit, zit ik in de auto kan ik alsnog naar binnen omdat mijn telefoon nog aan de lader ligt
Hoe het kan? Geen idee.
dat scheelt een hoop stressen *oh heb ik de deur wel dicht gedaan
* 

). Sleutels heb ik tegenwoordig aan een haakje bij de deur hangen. Ik vergeet ze héél soms bíjna maar tot nu toe al heel lang niet *klopt af*. Sigaretten vergeet ik wel regelmatig en ik heb al regelmatig teruggemoeten omdat mijn portemonnee niet was waar ik hem verwachtte 
) iefke schreef:Nou. Mijn sleutels (die ik al heeeel vaak kwijt ben geweest) leg ik meteen bij binnenkomst op de trap. Dat is ook het enige wat een vaste, structurele plek heeft die al een hele poos bestaat.
(of lagen ze toen niet een traptrede lager of waren ze er vanaf gerold omdat er iets óp de sleutels was neergelegd?
)
ik stond altijd op tijd op maar op de een of andere manier gaat de tijd altijd veel te snel als je ergens heen moet
ik werd dus bij sinterklaas naar voren geroepen
, waar ik overigens ook te laat voor was
Maar gelukkig met MBO viel het mee, kwam niet vaak te laat en als het wel zo was kwam dit doordat mijn trein vertraging had
gelukkig worden ook ADD'ers volwassen