Ik heb steunzolen van een orthopedisch schoenmaker, en pas helaas ook lang niet alle schoenen. Zoals al veel gezegd is, schoenen zoeken waar het binnenzooltje uit kan! Ik zweer echt bij mijn Timberland schoenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoolgangster schreef:Er bestaan open sandalen die geschikt zijn voor steunzoolgebruiksters, je haalt de zooltjes eruit en stopt de steunzolen er in. Vaak zijn dat niet de goedkoopste schoenen, maar bij van Haren is bijvoorbeeld het merk Medicus heel goed betaalbaar en je hebt er schoenen in allerlei soorten en breedtematen die geschikt zijn voor steunzolen.
jesito schreef:Zoolgangster schreef:Er bestaan open sandalen die geschikt zijn voor steunzoolgebruiksters, je haalt de zooltjes eruit en stopt de steunzolen er in. Vaak zijn dat niet de goedkoopste schoenen, maar bij van Haren is bijvoorbeeld het merk Medicus heel goed betaalbaar en je hebt er schoenen in allerlei soorten en breedtematen die geschikt zijn voor steunzolen.
Ja en dat zijn veelal schoenen die mijn oma nog niet eens zou dragen zo ouderwets en degelijk.
fargo schreef:Nou ben gister naar de podomeneer geweest![]()
Gelukkig heb ik "alleen" een geïrriteerde peesplaat en nog geen daadwerkelijke hielspoor, maar de irritatie is wel in beide voeten in bepaalde mate aanwezig. Dus er worden zooltjes gemaakt en die mag ik over 2 weken halen en dan mag ik een heleboel schoenen meenemen - op verzoek zodat zij nog even mee kunnen kijken en aanpassen als dit nodig is.
Hoop dan snel een tweede paar zooltjes te krijgen want zie het niet zitten om deze ook in mijn Ariats te moeten gebruiken. Dan zitten ze continu vol met vlas en dat gaat dan weer mee naar mijn "gewone schoenen"
Scum schreef:Ariats zitten over het algemeen wel heerlijk. Kun je daarin niet zonder zooltjes? Ze hebben een goed voetbed van zichzelf.
Ecco heeft ook een goede bodem.
KarinvdM schreef:Mijn steunzolen passen alleen in m'n Ariats... Niet echt schoenen om aan te trekken bij nette kleding.
Ik loop dus meestal op andere schoenen en gebruik de steunzolen bijna nooit. Jammer van het geld...