pff stomme hormonen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 00:45

...
Laatst bijgewerkt door SeBart op 01-03-22 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 02:12

SeBart schreef:
en oja spinazie...is opeens het meest walgelijke ooit op deze aardbodem? :+ :D

Niet waar, dat is ei _-:(

:+

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 08:21

Urielle schreef:
MADExLIEFJE schreef:
Mag ik hier ook iets posten?
Er zat net een grote spin in bad, normaal zou ik die door het putje spoelen of doodslaan, maar deze keer kon ik dat niet (hormonen?) ik heb ze gewoon rustig laten zitten. Iemand anders zal ze wel wegdoen.

Kan goed... :D :D :D

[LZP] Ik ben echt ZO hypocriet... :=

Ooh, babymuisjes zou ik ook niet kunnen dooddoen.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 09:08

Urielle schreef:

Echt niks? -O-
(koopdrang? bakdrang? handwerken, of tuinieren, ineens heel fanatiek?) -O-[/quote]
Nee echt helemaal niks :\
Ik ben echt geen normale zwangere :o

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-12 14:32

Mijn vriend heeft last van nesteldrang, help :') . We hebben vanmorgen een andere keukenkast gehaald bij kennissen van ons, mijn plan was om hem ff in de garage te laten staan (omdat ik niet meer kan helpen ivm bekkeninstabiliteit), maar nee: hij moet nu vandaag meteen in de keuken.
Pfffff :') .

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 09:00

Urielle schreef:
SeBart schreef:
en oja spinazie...is opeens het meest walgelijke ooit op deze aardbodem? :+ :D

Niet waar, dat is ei _-:(

:+

Ech niet, koffie is dr grooste zooi die er is. :')
Elke keer als ik het ruik moet ik kotsen :(
Dacht dat dat na 3 maanden wel over zou gaan, maar niks hoor,word dr nog net zo misselijk van

Urielle

Re: pff stomme hormonen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:35

Hahaha, ik lust normaal geen koffie maar de geur vind ik heerlijk en nu kan ik ook echt bij mijn vriend aan zijn kop koffie ruiken hoor! (ok beetje geschift, maar nog niet zo erg als die vrouwen die meerdere keren per dag naar de benzinepomp gaan om... benzineluchtjes te snuiven :? )

Gek he, met die zwangerschapslusten. Ik weet nog dat ik met liefde mijn vriend in elkaar zou slaan als hij vorige zwangerschap ook maar over bloemkool begon! Terwijl ik wel gewoon broccoli kookte en at en dat lijkt er toch best op :?

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 09:53

Rinske schreef:
Mijn vriend heeft last van nesteldrang, help :') . We hebben vanmorgen een andere keukenkast gehaald bij kennissen van ons, mijn plan was om hem ff in de garage te laten staan (omdat ik niet meer kan helpen ivm bekkeninstabiliteit), maar nee: hij moet nu vandaag meteen in de keuken.
Pfffff :') .

Zullen we ruilen??

Maar goed, hier begint het langzaam aan rustig te worden. De tuin en schuur zijn netjes, de babykamer is zo goed als af en het huis is vrij netjes!
Heb gister dan ook, op de normale huishoudelijke werkzaamheden zoals de was, stofzuigen en ff een schoonmaakdoekje door het huis, niets gedaan :+ Hopelijk hou ik dat vol want ik kon gister niet meer lopen van de pijn :')

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 10:31

Ja, je zal idd maar steeds die benzine dampen op willen snuiven...
Dan kun je beter ijsklontjes fijn kauwen haha.

Heb hier alle verhuisdozen uitgepakt, uitgezocht en alle rommel opgeruimd, de kamer die de kinderkamer gaat worden is helemaal leeg. (was opslagruimte voor rommel). Maar toen ik gisteren wilde gaan behangen vond mijn vriend het genoeg geweest. (en vervolgens was ie kwaad omdat ik moe was en geen zin had om s´avonds naar een verjaardag te rijden zodat hij zichzelf klem kan zuipen. Rijden prima, maar dan wil ik wel weg als ik me moe of niet lekker word, maar dan blijft hij rustig nog 3 uur zitten, endaar had ik geen trek in).
En nu... Heb ik helemaal nergens zin in en zit lekker met de laptop op schoot voor de TV haha

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 13:12

Moet kunnen Zonnebloem! Ik had gisteren een ikdoelekkerniksdagje :j Vandaag de bovenverdieping al gedaan, de keuken gepoetst en de living en de badkamer gestofzuigd. Straks nog onder mijn bureau doorgaan, afwassen en de badkamer doen en dan vind ik het wel weer best voor vandaag.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:55

Rinske schreef:
Mijn vriend heeft last van nesteldrang, help

:(:)

Mijn vriend zei vandaag; word het niet eens tijd om de enveloppen te schrijven voor de geboortekaartjes :Y) Dus dat heb ik vandaag maar eens gedaan :o

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 15:08

Iris82 schreef:
Heel erg herkenbaar. En geloof me, ik ben nu 6 maanden geleden bevallen en ze zijn nog niet weg. :=

mijn zoontje is inmiddels ruim 14 maanden en hier is het ook nog steeds volop aanwezig.
Geef me een zielig verhaal en ik ga al janken, echt vreselijk irritant! past ook helemaal niet bij me maar heb het niet in de hand~...

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 15:15

Ook bij mij is het gezellig haha zo had ik vorige week zondag een hormoonaanval leek het wel.
Lag lekker met vriendlief op bed tv te kijken en we waren samen een beetje aan het dollen.
Nu begin ik met lachen om vervolgens weer te gaan huilen daarna schiet ik weer in de lach om vervolgens weer te gaan huilen haha mijn vriend had het niet en snapte helemaal niks meer van me

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 17:10

Hahaha, jij vast ook niet van jezelf!

Zo net de voortuin plus twee borders achter nog even gewied en mijn buxushaagjes geknipt. Er is nog genoeg te doen buiten maar de groenbak zit weer vol :=

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 17:12

Urielle :') , doe je wel een beetje rustig aan :') ?

Mijn moeder en ik hebben vanmiddag de rest van de muren van de babykamer geschilderd, zo mooi geworden! Dus van de week eindelijk de commode erin! Dan het bedje nog verven en de binnenkant van het bedje maken. En de rest van de spullen in de kamer zetten/hangen. En dan nog alle spullen en kleedjes wassen. Jeej :D .

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 17:58

Plaats je nog een foto van je babykamer straks? Want jij was toch diegene met die hele mooie commode?

Ik hoef niet meer rustig te doen, beeb mag eruit dus na weken me koest houden mag ik gewoon weer alles doen, wat een zaligheid!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 18:19

Ja dat is idd die commode <3 ! Moet nog wel het bedje schilderen en daar een binnenbekleding voor maken. En natuurlijk de aankleding :D .

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 18:29

@Urielle.Dat moet wel een opuchting zijn ja. :j
@Rinske, je maakt me nieuwschierig....

Wat denken jullie hier vanmiddag? Komt mijn vriend tussen de middag thuis, "ja we hebben een zieke op het werk dus jij moet helpen" Pardon??? Ik MOET helpen??? Toevallig heb ik zelf 2 banen waar ik het harstikke druk mee heb, en dit is mijn enig vrije dag. En dan laat ie iedereen nog eens keihard werken, dat is voor gezonde mensen als niet te doen, en zeker niet als je kapotte polsen en rugproblemen hebt, en zwanger zijn tel ik dan niet eens mee. -O- :+
Normaal vind ik dat prima en ben blij dat ik kan helpen, nu ben ik na 4 uur met een kwaaie kop weggegaan en mijn rotbui op mijn verzorgpaard losgelaten. Die liep te klieren, maar was van schrik braaf haha, dus was het toch nog ergens goed voor. en nu zit ik weer te janken omdat ik me zo narrig gedragen heb tegen mijn vriend en verzorgpaard. Blegh, als dit nog ff zo doorgaat... :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 18:59

Werk je normaal bij je vriend op het bedrijf dan? Zo nee vind ik het eigenlijk zijn eigen pakkie an, dan belt ie het uitzendburo maar ofzo als er zo'n hoge nood is.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 19:07

Ik zou dat dus ook niet pikken hoor. Hij mag best een beetje rekening met je houden :) .

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 09:14

Nee werk niet bij hem, maar als het echt druk is of er zijn zieke ofzo help ik af en toe gewoon mee. Er werkt daar een heel gezellig groepje mensen, en het is geen rotwerk ofzo dus normaal zit ik daar niet mee. Maar zodra mensen beginnen met "je moet" staan mijn stekels al overeind. Als je vraagt "wil je, of heb je zin/tijd om.." prima. (rare afwijking van mij, ook zonder op hol geslagen hormonen }> :+ ). En dan iedereen nog eens over de kop willen jagen, ja doei. Geloof dat ie aardig onder de indruk was van mijn uitbarsting gisteren haha. Nu weer lekker op me eigen werk, en dit vroeg ie netjes of ik vanavond evt nog een uurtje mee kon helpen. Heb gezegt dat ik eert kijk hoe ik me voel, want door dat geintje gisteren heb ik nu weer 2 ontstoken pezen in mijn hand. ;(

En Urielle, nog weeen gehad. (niet nieuwschierig hoor :o )

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 09:42

Doe nou maar rustig aan, met twee banen zul je je aandeel al wel leveren denk ik zo. Straks kun je de hele dag plat omdat je jezelf overneemt, word je ook niet blij van. En als je teveel doet kan de groei van je baby stagneren en dat wil je ook niet natuurlijk. Ik vind echt dat je vriend zelf maar even moet zien hoe hij het redt hoor!

Ja, heb gisteravond en 's nachts envanochtend nog aan en af soms voorweeen gehad maar ze zetten niet door naar het echte werk. Ik zit nu ook met onwijze spierpijn in mijn buikspieren bij de computer, kon toennet bijna niet stofzuigen, want dan gaat beeb mee voorover hangen in die pijnlijke spieren, de luiwammes! Ik heb vreemd genoeg ook echt last van obstipatie (hele zwangerschap eerder het tegenovergestelde, terwijl bijna elke vrouw verstopping krijgt, en nu in het stadium dat elke vrouw aan de dunne gaat, ga ik ineens vasthouden, dat heb ik natuurlijk weer), dus ik denk erover om straks even een lepeltje maisolie door de roosvicee te kiepen, want volle darmen voelt ook echt niet fijn nu.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:43

Zonnebloem je moet ook aan jezelf denken! Rust is ook belangrijk voor je baby :)

Urielle hopelijk ben je snel van de verstopping af... En hopelijk zet het bij jou ook een keertje door want nu mag het!

Ik hoop dat de voorweeen bij mij ook snel doorzetten :o Gister zei ik tegen mijn vriend van jeetje die ribben beginnen nu toch echt veel pijn te doen... Vervolgens zegt ie jaah dat vind ik ook niet gek want er zit gewoon een blauwe plek!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:48

Dat is he, op een gegeven moment is het gewoon allemaal hartstikke beurs. Ik verleg hem wel eens als hij op een pijnlijke plek maar door blijft stampen hoor, beetje rekening houden met moeders moet kunnen hahahaha!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-12 11:17

Urielle, hoop dat die maisolie werkt, en dat je snelvan die verstopping af bent. :j
Kun je zo'n kleintje dan verleggen, en hoe doe je dat? (voor mij eerste keer dus alles is nieuw, eng en spannend :o ). Ben benieuwd waneer het echt door gaat zetten. Was jij niet degene die in haar eentje in de badkamer van en ziekenhuis bevallen was? Sorry als ik je met iemand anders verwar, maar dat verhaal had toen behoorlijk indruk gemaakt. :o

Rianneke, hoop voor jou ook dat het doorzet, spannend allemaal *\o/*