Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urielle schreef:MADExLIEFJE schreef:Mag ik hier ook iets posten?
Er zat net een grote spin in bad, normaal zou ik die door het putje spoelen of doodslaan, maar deze keer kon ik dat niet (hormonen?) ik heb ze gewoon rustig laten zitten. Iemand anders zal ze wel wegdoen.
Kan goed...![]()
![]()
![]()
[LZP] Ik ben echt ZO hypocriet... :=

Urielle schreef:SeBart schreef:en oja spinazie...is opeens het meest walgelijke ooit op deze aardbodem?![]()
Niet waar, dat is ei![]()
)
Rinske schreef:Mijn vriend heeft last van nesteldrang, help. We hebben vanmorgen een andere keukenkast gehaald bij kennissen van ons, mijn plan was om hem ff in de garage te laten staan (omdat ik niet meer kan helpen ivm bekkeninstabiliteit), maar nee: hij moet nu vandaag meteen in de keuken.
Pfffff.
Hopelijk hou ik dat vol want ik kon gister niet meer lopen van de pijn

Vandaag de bovenverdieping al gedaan, de keuken gepoetst en de living en de badkamer gestofzuigd. Straks nog onder mijn bureau doorgaan, afwassen en de badkamer doen en dan vind ik het wel weer best voor vandaag. Iris82 schreef:Heel erg herkenbaar. En geloof me, ik ben nu 6 maanden geleden bevallen en ze zijn nog niet weg.
, doe je wel een beetje rustig aan
?
.
! Moet nog wel het bedje schilderen en daar een binnenbekleding voor maken. En natuurlijk de aankleding
. 
. 
). En dan iedereen nog eens over de kop willen jagen, ja doei. Geloof dat ie aardig onder de indruk was van mijn uitbarsting gisteren haha. Nu weer lekker op me eigen werk, en dit vroeg ie netjes of ik vanavond evt nog een uurtje mee kon helpen. Heb gezegt dat ik eert kijk hoe ik me voel, want door dat geintje gisteren heb ik nu weer 2 ontstoken pezen in mijn hand.
)
Gister zei ik tegen mijn vriend van jeetje die ribben beginnen nu toch echt veel pijn te doen... Vervolgens zegt ie jaah dat vind ik ook niet gek want er zit gewoon een blauwe plek! 
). Ben benieuwd waneer het echt door gaat zetten. Was jij niet degene die in haar eentje in de badkamer van en ziekenhuis bevallen was? Sorry als ik je met iemand anders verwar, maar dat verhaal had toen behoorlijk indruk gemaakt.