Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:De eerste keren geen spierpijn na balance kanMaar als je daarna nog geen spierpijn hebt moet je domweg harder werken. Eigenlijk het principe van eerst techniek, dan de uitdaging.
Het verschil tussen Balance en pilates is behoorlijk, omdat pilates maar 1 van de 4 richtingen is waarop Balance is gebaseerd.
Bij verkeerde spierspanningen zou ik persoonlijk kijken of je Balance en pilates kunt afwisselen, denk dat je daar het meest profijt van hebt. Balance vanwege de veelzijdigheid, en dus diepere aanpak van het probleem, pilates voor de finetuning.
Narnia schreef:delerium schreef:De eerste keren geen spierpijn na balance kanMaar als je daarna nog geen spierpijn hebt moet je domweg harder werken. Eigenlijk het principe van eerst techniek, dan de uitdaging.
Het verschil tussen Balance en pilates is behoorlijk, omdat pilates maar 1 van de 4 richtingen is waarop Balance is gebaseerd.
Bij verkeerde spierspanningen zou ik persoonlijk kijken of je Balance en pilates kunt afwisselen, denk dat je daar het meest profijt van hebt. Balance vanwege de veelzijdigheid, en dus diepere aanpak van het probleem, pilates voor de finetuning.
Oke maar wat doe je dan precies bij balance!?
Lidewijke schreef:Mijn Pilates gaat niet meer door, ze hebben geen nieuwe lesgeefster kunnen vinden
Anoniem schreef:Ik doe altijd een wat strakker lang hemdje en daarover een los hemdje.