Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaike1994 schreef:ik ben 2 jaar geleden in therapie geplaatst door de jeugdrechter.
heb heel wat meegemaakt ( door toedoen van anderen) en daarom werd ik verplicht tot therapie om alles te verwerken. Eerst heel erg tegen mijn zin, nu ben ik dankbaar dat ze me gedwongen hebben. In mijn eentje zou ik nooit zo ver geraakt zijn als dat ik nu al ben. Ik ga nu nog steeds wekelijks bij mijn psychologe en ben van plan dat nog niet direct te stoppen
Joolien schreef:Ik wil er geen 'oh wat ben je zielig topic' van maken
Lady_M schreef:Ik vind je in ieder geval niet zielig, altijd als ik posts van je zie denk ik van jee, wat is het toch een sterke (in de zin van... respect voor zichzelf en anderen, niet van dat je niet 'zwak' mag zijn...), grappige, getalenteerde dame... Ik ken je verder niet, maar van wat ik zie op Bokt heb je heel veel dingen waarin je uitblinkt, en veel van de paard (maar ook over emotionele) gerelateerde dingen die je zegt vind ik heel leerzaamen het gaat nu misschien poedersuiker... En het duurt misschien een tijdje voor het beter wordt... Maar ik vind je absoluut niet zielig!
[Kruipt weg in hoekje, want je vind dit vast een rare reactieangst slaat weer toe]
belle_boef schreef:Ladypaard, wat ontzettend naar, hadden ze daar een goede rede toe?
ladypaard schreef:belle_boef schreef:Ladypaard, wat ontzettend naar, hadden ze daar een goede rede toe?
denk dat ik te moeilijk was
Was al een paar keer steeds ergens anders heen gestuurd, en zat uiteindelijk nu een jaar bij iemand waar het niet zo heel goed mee boterde. En aangezien ik al niet zo'n prater was kwam er toch steeds niks uit. Uiteindelijk zei ze dat we beter konden stoppen, maar dat ze wel iemand anders zou vragen of die me een keer wilde zien (i.vm. depressie) Maar heb daarna nooit meer wat gehoord. Was eerstelijns dus ook niet echt keus. Heb ook zoiets laat maar. Loop wel gewoon op mn tenen. Is geen oplossing maar voelt voor nu wat stabieler.