Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sundral schreef:Hihi nee klopt maar ik vind het allemaal heel eng.. Ik heb continu een drukkend gevoel op m'n borst.. Ook niet zo gek natuurlijk maar het beangstigd me heel erg en heb de hele avond liggen janken. Morgen wilde fysio met me lopen, maar kan nog niet eens normaal rechtop in bed zitten. Zie er dus wel heel erg tegen op.
ik snap heel goed dat je je rot voelt. Is er geen andere optie qua pijnstilling? Bij mij had de morfine juist een tegenovergesteld effect. Ik werd high en duizelig en vond alles wel grappig. IKbenEllen schreef:Jeetje wat een verhaal! Deel 1 heb ik vorig jaar ook mee mogen maken, ik stond op vanuit mijn hurken en krak daar ging de meniscus
Na 8 weken zat ik nog niet op mijn paard hoor!
Maar deel 2 is heel wat ernstiger joh! Hopelijk herstel je snel, heel veel beterschap!
IKbenEllen schreef:Nee ik heb nog steeds pijn aan mijn knie, denk dat dat niet meer overgaat. Met name met traplopen en in en uit de auto stappen. Met paardrijden heb ik er gelukkig geen last van. Bij mij hebben de artsen ook wel 100x gezegd dat ik bijzonder rotte knieën heb![]()
Het was ook helemaal niks wat er toen gebeurde, iedereen stond er ook bij van wat doe jij nou