Jasmine_ schreef:Colorado: Kan dat geen maagbreuk zijn? Mijn vader had hier ook erg veel last van, ook benauwd en heel veel lucht, veel boeren (of inderdaad ook kotsbewegingen) laten, en dit is opgelost met pilletjes!
Hij moet nog wel steeds opletten met wat hij eet!
Ik denk het niet, van wat ik via google vind komt er dan meestal wel echt wat eten en daarbij vaak bloed en slijm omhoog? Bij mij is het echt alleen lucht. Al klinkt het zoals jij het beschrijft inderdaad als hetzelfde. Het zou wel verband kunnen houden met voedsel, voor die aanval eergisteren had ik namelijk flink wat chocola gegeten en gedronken (2 bekers warme chocomel, was daar ook eerst wel even misselijk van
en een chocomuffin) Oh, lees nu volgens mij dat dit gezien kan worden met het onderzoek (flinke slang via mond en slokdarm de maag in) dat ik heb gehad, denk dus niet dat dat het is. Wel heel erg bedankt voor het meedenken!Ceriadwen, wat vreselijk moet dat voor hem (en jullie) zijn..

)
) maar het bleef dik en warm enz. dus aan het eind van de gymles dan toch maar even een stukkie verband er om heen, zeker omdat ik daarna ook nog wiskunde en aardrijkskunde had. bij die vakken moesten we dus schrijven, wat ik moest bekopen met een vreselijke pijn in die vinger. (het klinkt raar, maar op dat soort momenten bedenkn ik niet dat ik gewoon kan ophouden omdat ik toch wel een goed excuus heb