Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Peppertree schreef:Ragdollcat: Welke stoffen zijn kankerverwekkend dan? Als je dat weet kun je ze misschien noemen en kunnen we kijken of die erin zitten voor we ze kopen. Voegen jouw opmerkingen misschien ook nog wat toe aan het topic?
Aangezien in de zon zitten ook kankerverwekkend is....
Kaula schreef:Ragdollcat, die oranje gloed hoeft helemaal niet.
Is bij mij namelijk helemaal niet het geval, ik krijg het alleen niet streeploos. Je moet gewoon de juiste kleur voor het juiste huidtype gebruiken.
Overigens was het niet de vraag of ik het wilde gebruiken, maar hoe ik het het beste kan gebruiken. Jouw reacties lijken mij dus niet geheel relevant.
Kaula schreef:Ik denk dat je zelf nog eens even moet gaan google'n, want daar staat dat de werkzame stof, DHA, absoluut geen kankerverwekkende stof is. Sterker nog, het is het enige bruin-zonder-zon product dat veilig is. Ik denk dat je in de war bent met pillen en injecties. Overigens zitten in alle zelfbruiners dezelfde werkzame stof.
Ragdollcat schreef:Kaula schreef:Ik denk dat je zelf nog eens even moet gaan google'n, want daar staat dat de werkzame stof, DHA, absoluut geen kankerverwekkende stof is. Sterker nog, het is het enige bruin-zonder-zon product dat veilig is. Ik denk dat je in de war bent met pillen en injecties. Overigens zitten in alle zelfbruiners dezelfde werkzame stof.
Ja nu je het zegt, je hebt helemaal gelijk, het waren die injecties en de pillen, die zijn kankerverwekkend gebleken.
Niet de zelfbruiners wat je op je lijf smeert.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()