Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

eroslover schreef:Een vraagje kun jij nu ook veel meer genieten van kleine dingen dan voor de operatie?
Ik ben in maart geopereerd aan mijn hart. Ik had een lekkende hartklep en een verwijde aorta en geniet nu van hele kleine dingen. Heb net als jij ook een groot litteken maar verberg het niet.
)MarianneV schreef:Hij heeft me zo ontzettend gesteund, terwijl hij zo sterk voor me was
hij vertelde me later dat ie bij zn moeder heeft geslapen de nacht voor de operatie.. Alleen slapen wilde niet, hij had gehuild
Bang dat ie me kwijt zou raken
en ik kon op em terugvallen, schelden knuffelen wat dan ook... Ik had het er zo moelijk mee.. ik vond het zo onbegrijpelijk en ik kon me maar neit bedenken waarom het nou mij moest gebeuren
Hij was er toen voor me
en nu nog steeds... zonder hem was die operatie nog zwaarder geweest
en dank je
MarianneV schreef:Ik mag wel weer in achtbanen... ik ben zo goed als genezen zegt de cardio
Ik heb ook nog fotos van de IC na de operatie en ik wil best een foto ook maken van mn litteken
achteraf had ik fotos van de operatie willen hebben ( in mn DNA zit een fotografiegen)
en had ook meer fotos willen hebben tijdens mn verblijf in het ziekenhuis, maar ach
MarianneV schreef:ik ben een stresskip... dat moet genoeg zeggen denk ik
StonedRomy schreef:ik mag ook niet in achtbanen maar mijn litteken is zo goed als onzichtbaar geworden door de jaren heen...
ben 1x in een achtbaan terecht gekomen ( heb zo'n leuke oom die zei dat het geen achtbaan was... ) nou, dat heeft mijn hart geweten.
heb toen 1 week plat moeten liggen van vermoeidheid.
fijn dat jij er wel in mag!
StonedRomy schreef:tja, daar zijn ze nog niet helemaal over uit ( was ooit overigens wel bekend maar 3 landen zeggen iets anders en daar komt nog bij dat ze een hoop bestanden zijn kwijtgeraakt toen ze gingen moderniseren... )
wel waren en zijn ze bang dat mijn hart ineens in een ander ritme gaat springen.

! 
Super dat het nu goed met je gaat, ik denk ook dat het heel belangrijk is dat je alles wat je nog kan en mag gewoon met plezier blijft doen!