Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SusanH schreef:Hebben jullie trouwens ook dat jullie er zo moe van (kunnen) zijn? Ik ben echt kapot de laatste dagen, vooral mijn benen voelen heel moe en zwaar aan.
SusanH schreef:Dat lijkt mij nou ook, dagelijks oefenen gaat er hier ook bij inschieten vrees ik. Ik heb juist geen last incontinentie, bij mij lukt het steeds moeilijker om uit te plassen. Wel fijn iig dat je geen incontinentie meer hebt. Het is wel balen dat de andere klachten er niet mee weg gaan.
mieske: de bevalling zal bij mij ook wel de hoofdreden zijn, kind is er met fors geweld uit gerukt, achteraf gezien was me misschien veel ellende bespaard gebleven (ook herstel na de bevalling) als ik een spoed KS had gehad maar dat is achteraf praten natuurlijk. Hoe was het herstel na je operatie?
)
)? Kan me niet voorstellen dat die beperking je hele leven geldt? Mijn moeder mocht ook gewoon weer hardlopen ed na haar herstelperiode destijds. Of lees ik het verkeerd?SusanH schreef:Tieme: als ik weinig klachten had gehad was ik niet eens naar de HA gegaan ermee. Ik ben echt geen kleinzerig tiep en loop vaak juist veel te lang ergens mee door. Vind het trouwens wel knap dat mensen op basis van de info die ik hier geef in kunnen schatten hoeveel klachten ik heb. Sommige dingen zijn nu eenmaal erg prive en zet je niet zo snel op internet..
) dat mensen vaak al invullen, zonder dat ze verder doorvragen. Maar goed, jij hebt ook een punt wbt de info. Nogmaals sorry want het was niet zo bedoelt.SusanH schreef:. Misschien dat ik daarom wel wil dat het gewoon weer goed is? Het is moeilijk om te accepteren dat sommige dingen nu eenmaal niet altijd hetzelfde blijven.
.