Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
PocoGaucha schreef:mijn broers vriendin had mijn broer onder de douche gezet(gewoon met kleren en al), elke keer als die kotste kon ze hem mooi afspuiten hahahaha. vond het jammer dat ik al sliep :p.

Evelli schreef:chipieke schreef:Ik heb dit ooit ook eens gehad (maar dan wel kots op de badmat en hele badkamervloer ipv een koffer).
Eerst manlief een fris washandje op zijn hoofd en een frisse handdoek in zijn nek gelegd tijdens 'de actie'.
Nadien zijn tanden laten poetsen, hem uitgekleed, lekker frisse kledij aangedaan, in bed gestoken met een emmer naast hem en dan maar de badkamer gepoetst. Ondertussen nog 20x gezegd dat het wel goed komt en hem enkele zoentjes gegeven en dag erna een frisse man aan de ontbijttafel!
Ach ja, het huwelijk: in goede en kwade dagen
Mijn advies? De geur is het ergst, eens je dat niet ruikt is er geen probleem, dus haal die wasknijper maar boven!
(als je het nog laat liggen tot over een paar uur heb je denk ik een groter probleem...)
Hem vertroetelen alsof het een peuter is die aan het spugen is geraakt omdat ie ziek is?
Jij bent echt gekHij heeft er zelf voor gekozen om zoveel te drinken
dan verdient hij een dergelijke behandeling echt niet

Doen ze heus geen 2 keer als ze een béétje fatsoen in hun lijf hebben) TLNLSDB schreef:Óww... haha Anthea...dikke kans als je nu nog iets zegt wat em niet aanstaat..dat jij het nog hebt gedaan ook!
Heb de dekens van 'm afgetrokken en gevraagd of ie aub even de badkamer op wou ruimen. Komt ie vervolgens terug lopen dat ie niet ziet wat er vies aan is. Nouja, er ligt dus kots en slijm hier en daar.. Lekker.. Dus ik heb 'm weer terug gestuurd, dat ie even goed moet kijken.. Komt ie weer terug.. "I really don't see it.. Can I do it when I'm sober? I still have a headache. I just puked my guts out." inclusief een verdrietig gezicht en veel gezucht.
oooh jakkes.
Anthea schreef:TLNLSDB schreef:Óww... haha Anthea...dikke kans als je nu nog iets zegt wat em niet aanstaat..dat jij het nog hebt gedaan ook!
Nou dit dusHeb de dekens van 'm afgetrokken en gevraagd of ie aub even de badkamer op wou ruimen. Komt ie vervolgens terug lopen dat ie niet ziet wat er vies aan is. Nouja, er ligt dus kots en slijm hier en daar.. Lekker.. Dus ik heb 'm weer terug gestuurd, dat ie even goed moet kijken.. Komt ie weer terug.. "I really don't see it.. Can I do it when I'm sober? I still have a headache. I just puked my guts out." inclusief een verdrietig gezicht en veel gezucht.
Maar even gezegd dat ie afgelopen nacht ook zo stoer was om te drinken, dat ie dan nu ook maar zo stoer moet zijn om alles op te ruimen voordat mensen in zijn kots staan. Toen liep ie weer terug naar de badkamer met veel gesteun en gezucht en "fiets you".
fiets you too.
Óh wat erg zeg.. hahaha nu begin ik denk ik ook te begrijpen waarom mannen geen rommel en/of stof zien, als ze niet eens de geur van
ruiken...hahaha wááát verschrikkelijk zijn ze ook! Anthea schreef:TLNLSDB schreef:Óww... haha Anthea...dikke kans als je nu nog iets zegt wat em niet aanstaat..dat jij het nog hebt gedaan ook!
Nou dit dusHeb de dekens van 'm afgetrokken en gevraagd of ie aub even de badkamer op wou ruimen. Komt ie vervolgens terug lopen dat ie niet ziet wat er vies aan is. Nouja, er ligt dus kots en slijm hier en daar.. Lekker.. Dus ik heb 'm weer terug gestuurd, dat ie even goed moet kijken.. Komt ie weer terug.. "I really don't see it.. Can I do it when I'm sober? I still have a headache. I just puked my guts out." inclusief een verdrietig gezicht en veel gezucht.
Maar even gezegd dat ie afgelopen nacht ook zo stoer was om te drinken, dat ie dan nu ook maar zo stoer moet zijn om alles op te ruimen voordat mensen in zijn kots staan. Toen liep ie weer terug naar de badkamer met veel gesteun en gezucht en "fiets you".
fiets you too. :')
Aah love in the morning
! Hier moest ik toch wel even om lachen
. fiets you. Hahahaha
.