Mijn vriend kotst alles onder

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Re: Mijn vriend kotst alles onder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:28

Als je vriend het vaker geflikt heeft om zo bezopen te raken en alles onder te kotsen had ik 'm wel buiten laten slapen... Anders ben ik nog wel zorgzaam, want ja, hoe meer je 'm laat omrollen en zwemmen in zn kots oid hoe meer zooi en stank, maar ze moeten er maar wel ff flink van leren dat ik het de 2e keer echt niét zou doen :')

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:31

mijn broers vriendin had mijn broer onder de douche gezet(gewoon met kleren en al), elke keer als die kotste kon ze hem mooi afspuiten hahahaha. vond het jammer dat ik al sliep :p.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:32

Nee dit is de eerste keer.. Maar heb toch eerst een half uur heel boos gedaan :') Hij weet namelijk wel dat ie gewoon niet goed tegen drank kan en als je dan whiskey naar binnen gaat werken als shotjes.. |o

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:33

PocoGaucha schreef:
mijn broers vriendin had mijn broer onder de douche gezet(gewoon met kleren en al), elke keer als die kotste kon ze hem mooi afspuiten hahahaha. vond het jammer dat ik al sliep :p.

_O-

Oef da's niet slim Anthea. Nouja weet ie voor volgende keer dat ie in de sloot mag slapen als ie het nog eens flikt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:43

Ik maakte 'm net wakker omdat iedereen hier vroeg uit bed gaat en ik wil dat ie de badkamer opruimt voordat andere mensen er in moeten, enigste wat ik eruit kreeg was gezucht en gesteun en hij negeerde me. Zoek het dan uit stomme l.ul.. :')

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:51

Evelli schreef:
chipieke schreef:
Ik heb dit ooit ook eens gehad (maar dan wel kots op de badmat en hele badkamervloer ipv een koffer :') ).

Eerst manlief een fris washandje op zijn hoofd en een frisse handdoek in zijn nek gelegd tijdens 'de actie'.
Nadien zijn tanden laten poetsen, hem uitgekleed, lekker frisse kledij aangedaan, in bed gestoken met een emmer naast hem en dan maar de badkamer gepoetst. Ondertussen nog 20x gezegd dat het wel goed komt en hem enkele zoentjes gegeven en dag erna een frisse man aan de ontbijttafel!

Ach ja, het huwelijk: in goede en kwade dagen :')

Mijn advies? De geur is het ergst, eens je dat niet ruikt is er geen probleem, dus haal die wasknijper maar boven!
(als je het nog laat liggen tot over een paar uur heb je denk ik een groter probleem...)

Hem vertroetelen alsof het een peuter is die aan het spugen is geraakt omdat ie ziek is?
Jij bent echt gek :n Hij heeft er zelf voor gekozen om zoveel te drinken :n dan verdient hij een dergelijke behandeling echt niet :n

Ik ken mijn man ondertussen al 12 jaar waarvan ie 1x dronken is geweest, het was gezellig op kerstavond en had net iets teveel wijn op zonder dat die het doorhad ;)
Leg daar nog eens een hoop eten op en het kwaad was geschied.

Dan ga ik hem écht niet verwijten hoor, denk je nu echt door hem te gaan verwijten dat ie het nooit meer gaat doen? :+

Toen ik ziek was en heel de boel had ondergekotst heeft hij het ook zonder boeh of bah opgeruimd, dan kan ik maar net hetzelfde doen ;)

(ok, de situatie is anders als je vent élke week kotsend thuiskomt, maar komaan, 1 keer dronken en jullie zouden je vent gewoon aan zijn lot overlaten?
Mannen die overgeven zijn ZIELIG, die denken dat ze doodgaan ;) Doen ze heus geen 2 keer als ze een béétje fatsoen in hun lijf hebben)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:53

Jeetje, wat naar! Zeker omdat het niet in je eigen huis is.
Ik denk dat ik nog wel lief zou zijn als het de eerste keer is. Iedereen komt die grens een keer tegen. Mocht het een tweede keer gebeuren, dan wordt het al anders. Weet niet of ik 'm dan in z'n eigen kots zou laten liggen, maar zou toch zeker wel even kwaad op 'm worden. (Al ligt het er ook dan aan; soms kan iets ook gewoon verkeerd vallen.)

Hoe staat het er nu voor, TS? Is 'ie al aan het poetsen?

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:54

Óww... haha Anthea...dikke kans als je nu nog iets zegt wat em niet aanstaat..dat jij het nog hebt gedaan ook! :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 12:03

TLNLSDB schreef:
Óww... haha Anthea...dikke kans als je nu nog iets zegt wat em niet aanstaat..dat jij het nog hebt gedaan ook! :Y)

Nou dit dus :') Heb de dekens van 'm afgetrokken en gevraagd of ie aub even de badkamer op wou ruimen. Komt ie vervolgens terug lopen dat ie niet ziet wat er vies aan is. Nouja, er ligt dus kots en slijm hier en daar.. Lekker.. Dus ik heb 'm weer terug gestuurd, dat ie even goed moet kijken.. Komt ie weer terug.. "I really don't see it.. Can I do it when I'm sober? I still have a headache. I just puked my guts out." inclusief een verdrietig gezicht en veel gezucht.

Maar even gezegd dat ie afgelopen nacht ook zo stoer was om te drinken, dat ie dan nu ook maar zo stoer moet zijn om alles op te ruimen voordat mensen in zijn kots staan. Toen liep ie weer terug naar de badkamer met veel gesteun en gezucht en "fiets you".

fiets you too. :')

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 12:07

Jeetje TS, wat een flapdrol zeg :oo oooh jakkes.
ik had hem inderdaad ook wakker gemaakt onder het mom van: "sAvonds een vent, sMorgens een vent" of te wel: poetsen met die handel!

Ik vind wel dat je lekker rustig blijft hier onder :P
volgens mij zou ik enorm hysterisch gaan reageren.

Ben benieuwd hoe die zich in de loop van de dag voelt hahahahaha

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 12:13

Anthea schreef:
TLNLSDB schreef:

Nou dit dus :') Heb de dekens van 'm afgetrokken en gevraagd of ie aub even de badkamer op wou ruimen. Komt ie vervolgens terug lopen dat ie niet ziet wat er vies aan is. Nouja, er ligt dus kots en slijm hier en daar.. Lekker.. Dus ik heb 'm weer terug gestuurd, dat ie even goed moet kijken.. Komt ie weer terug.. "I really don't see it.. Can I do it when I'm sober? I still have a headache. I just puked my guts out." inclusief een verdrietig gezicht en veel gezucht.

Maar even gezegd dat ie afgelopen nacht ook zo stoer was om te drinken, dat ie dan nu ook maar zo stoer moet zijn om alles op te ruimen voordat mensen in zijn kots staan. Toen liep ie weer terug naar de badkamer met veel gesteun en gezucht en "fiets you".

:') _O- Óh wat erg zeg.. hahaha nu begin ik denk ik ook te begrijpen waarom mannen geen rommel en/of stof zien, als ze niet eens de geur van :r ruiken...hahaha wááát verschrikkelijk zijn ze ook!
Laatst bijgewerkt door TLNLSDB op 26-07-12 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 12:14

Anthea schreef:
TLNLSDB schreef:

_O- Aah love in the morning :')
Oh echt ik heb mijn ex ooit bijna met een boek de kamer uitgemept.
Je ruimt die rotzooi maar zelf op,ik doe daar dus niks aan.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 12:23

Ik heb trouwens een licht vermoeden, dat als er een bak met sop gemaakt wordt hij die geur niet eens kan verdragen!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 12:24

hé bah :')
zou het hem ook lekker zelf laten opruimen hoor :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 12:24

Hihi ik heb toch een beetje leedvermaak hier :')

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:33

Hahahaha TS :') ! Hier moest ik toch wel even om lachen :') . fiets you. Hahahaha

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:36

Hoe gaat het nu TS? De Badkamer nog schoon geworden? :')

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:54

Geweldig topic. Niets beter dan leedvermaak }>

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 19:07

Hè jakkes :r.

Doet me denken aan een vriend van mijn vriend, die moest ook kotsen na het stappen en deed dat in het eerste het beste 'opvangbakje' wat hij tegenkwam....

De wasmand met (toen niet meer) schone kleren :=

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 14:07

En.. Heeft hij het nog opgeruimd?

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 14:12

even onder de koude douche zetten, zijn ze zo weer nuchter haaha!1

Hoe is het afgelopen??

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 14:15

Als ik een kater heb ben ik blij als mijn vriendje een beetje zorgzaam is.
Dat ben ik dus ook voor hem, maar het moet geen wekelijkse grap worden :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 14:18

Wauw fijn zo'n vriend.
Bij mij hoeven ze dat niet te proberen, zonder pardon aan de schoonmaak hoor.
Jij drinkt, dus jij maakt ook schoon. :')

Zou mooi dreigen met een week geen sex :D

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 14:19

Zo een ben ik heel simpel mee.
Als je zat thuis komt mag ie eerst mierzoete ranja drinken (minstens 2 grote glazen) mocht ie zich ok voelen mag ie op bed en anders bivakkeer maar in het toilet.

Waarom die ranja ?? alcohol droogt uit en suikers en gewoon water compenseert dat wat.
Mijn ex schoonzusje heeft hierdoor nooit meer een kater gehad.

Verder schoonmaken mogen ze zelf maar wel direct !!!!
Geen gezeik!

Ben je ziek alla maar door zuipen? geen haar op mijn hoofd die er over denkt dat voor hem te doen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 14:34

Anoli schreef:
Wauw fijn zo'n vriend.
Bij mij hoeven ze dat niet te proberen, zonder pardon aan de schoonmaak hoor.
Jij drinkt, dus jij maakt ook schoon. :')

Zou mooi dreigen met een week geen sex :D

Meen je dat echt?