Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

eenitraM schreef:Ik denk dat je benen trainen en bewust afvallen heel veel scheelt.

ja misschien in geval van nood maar anders

ècht een aanrader 
dan houd ik het bij mijn super sexy oma broekje
Nant schreef:eenitraM schreef:Ik denk dat je benen trainen en bewust afvallen heel veel scheelt.
Dit werkt niet altijd voor iedereen..
Toen ik gevaarlijk dun was, had ik nog steeds schurende bovenbenen. En ik had toen echt extreem ONDERgewicht.
Ik heb idd altijd een afgenkipte legging aan die mijn moeder met elastiek heeft omgestikt, maar na dit topic ga ik ook maar eens voor corrigerende broekjes kijken. Scheelt mijn moeder een heleboel werk!
eenitraM schreef:Nicky84 schreef:Het zal wel wat schelen, maar het hoeft niet. Ik zal nooit dunne benen krijgen, sport genoeg en ben afgevallen maar die benen blijven schuren hoor
Het scheelt enorm. Als je mager/dun bent heb je er geen last vanAlthans, lijkt me logisch
Ik heb overigens lichte O-benen.
Een aantal jaar geleden droeg ik in de zomer wel eens jurkjes en toen had ik er wel eens last van. Toentertijd was ik nog lichter dan nu, en niet minder lang. 
Liesje89 schreef:Jep, korte legging idd! Zo'n soort fietsbroekje. Werkt perfect!!
Vanillia schreef:Bekend probleem, helaas. Een vriendin van mij en ik hebben allebei de lange onderbroeken van Sloggi en dat werkt perfect
fargo schreef:Vanillia schreef:Bekend probleem, helaas. Een vriendin van mij en ik hebben allebei de lange onderbroeken van Sloggi en dat werkt perfect
Is dat maar 1 model lange onderbroek, dus kan het niet missen of ehh?
deze dus? http://www.sloggies.nl/products/sloggi-Basic-Long.html
En kies je dan je gewone maat of een maat groter?