Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Uiteindelijk vervellen en nu is het daar poepie bruin, terwijl de rest nog heeeel langzaam tot niet gaat. Bij mij zie je dus echt zo'n topafdruk staan.. argh! Doe m'n best om het weg te krijgen maar het lukt gewoon niet...
Ik kon niet op m'n zij liggen, ik kon niet op mijn rug liggen... het liefst liep ik naakt rond want dat deed nog het minste pijn haha... en echt gewoon met ijspacks gezeten. Dat verdoofde nog een beetje. En maar aftersun smeren.. pfft. 

Natasja91 schreef:Auwww!! Pijnlijk!!
Ik heb een bikini met TE brede bandjes van top naar m'n nek, ook charmant
die heb ik ook, maar die maak ik dan gewoon los en stop ik tussen m'n boobs, als ik in de tuin zit.. heb ik ieder geval daar geen strepen. Kan ik normaal een strapless shirtje dragen zonder rare strepen.
Maar mijn buik dus niet dus ziet er wel grappig uit
Dus kats verbrand.
_Yasmine_ schreef:Ook al houd ik me ongeveer aan de regels..
vandaag toch verbrand. Heel mijn rug weer rood.
Heb lief ieder uur zeker gesmeerd met factor 30 en tóch rood
wat nu?
factor 50 is to much. en het was na 3en dat het gebeurde. Niets mee te beginnen die huid van mij

lig het liefst zo lang mogelijk in de felle zon en smeer mezelf bijna nooit in. Maar ik verbrand dan ook bijna nooit.Inney schreef:Maar wat nou als je wel heel veel zont, al vanaf de eerste zonnestralen in april te voorschijn komen en daardoor nooit verbrand. Geeft dat ook een verhoogde kans op huidkanker? Ik dacht dat alleen met verbranden te maken had. Maar dat heeft ze als ze opbouwt vanaf april niet. Ze is nooit verbrand.
ik vergeet het smeren gewoon vaak! Moet dat dus toch eens gaan doen!