Ik ben 4 weken geleden aan mn kie geopereerd. Ik heb niks gehad wat ik als vervelend kon aanmerken. Ik had leuke broeders en zusters, we hebben veel gelachen. Voelde me ook geen zeur. Het was een fijnteam om me heen!
uit de foto is gebleken dat de steen is gezakt, dat verklaard ook de pijn. Alsnog moet ik morgen geopereerd worden, en voel nu toch wel de spanning komen.. zou alles goed gaan, moet ik blijven of mag ik naar huis, red ik het morgen ochtend wel, alles spookt door me hoofd heen.. vanavond laat, en morgen ochtend vroeg gaat er een wekker.. weet nog niet of ik er morgen vroeg uit blijf, of dat ik nog even blijf liggen..
wat een hoop gedoe nu allemaal.. laatste dagje lekker genieten van de paardjes, en dan morgen met het lekkere weer in het ziekenhuis liggen..
merel_gomez
Geplaatst: 25-07-12 10:12
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt
alvast sterkte . Ik ben in april geopereerd aan me voet. Man wat was ik zenuwachtig. Werk zelf in de zorg en vind niks eng maar bij mezelf.. Tranen stonden in me ogen en was dood zenuwachtig. Moest 1.5uur op zaal wachten. Kreeg van te voren rustgevend pilletje maar werd er alleen maar onrustiger van. Toen operatie jasje aan en naar ok. Daar kreeg ik infuus. Stelde niet veel voor , ze konden me ader alleen niet goed vinden dus duurde f . Toen moest ik ruim een kwartier wachten totdat degene kwam die de plexus kwam zetten. Dit doen ze in de zenuw van je knie holte en daar had iedereen me bang voor gemaakt. Maar kreeg al een lichte narcose dus vanaf toen tot wakker worden weet ik niks meer. Alleen dat alles mee viel ondanks dat ik erg bang was. Het kotse na de operatie vond ik t ergst. Kon niet tegen de narcose en de morfine. En me infuus zat niet lekker. Hand was binnen een paar uur ontstoken. Zorg dat je ontspanne ben en durf vragen te stellen. Dan valt t reuze mee. Succes
JuliaKamm
Geplaatst: 25-07-12 10:24
Ik ben nog nooit geopereerd maar ik wens je wel veel beterschap, sterkte en succes!
merel_gomez, zou eigenlijk dezelfde dag naar huis mogen, komen er complicatie's of is er iets niet goed, dan moet ik blijven.
horsii, ohh.. gatver, nee dat is niet fijn, , ja, hoe ontspannender in de narcose in ga, hoe beter k eruit kom .. ja, ga daar zeker dingen vragen,
JuliaChipie5, Dank je wel
De spanningen beginnen nu wel erg te komen, ook omdat ik morgen ochtend nuchter moet zijn, vind dat een van de lastige dingen.. paardjes vandaag lekker afgespoeld, en ze een dikke knuffel gegeven.. ook, of ik morgen wel optijd ben, kan ik alles wel vinden, alles spookt door mn hoofd.. nu begint het echt dichtbij te komen, en ben bang dat er iets mis gaat of wat dan ook ...
nou uit eigen ervaring weet ik dat als je echt heel veel pijnstillers hebt gehad bijvoorbeeld je niet naar huis mag. Ik had een lage bloeddruk na een operatie en ik moest eigenlijk blijven (terwijl dit ook een dag behandeling was) en heb echt hard moeten praten om mezelf naar huis te praten
maar 99% gaat na een operatie die op de dag behandeling is, gewoon weer dezelfde dag naar huis!
geeft me wel weer een beetje hoop, maar toch houd ik in me achterhoofd dat ik kan blijven. denk ook dat ik een tas met paar dingen mee neem, voor het geval dat, en die in de auto laat liggen. Hoop alleen heel erg dat me nier niet is beschadigd, daar ben ik wel een beetje bang voor..
afwachten, en kijken hoe het gaat.. hoop wel dat het allemaal mee valt..
merel_gomez
Geplaatst: 25-07-12 18:12
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Als je het echt nodig hebt, ben je toch blij als ze morfine geven hoor
Komt goed morgen, veel succes! Het is voorbij voor je het weet
Angeliquee18
Geplaatst: 25-07-12 22:24
Mij hadden ze 4 x teveel morfine gegeven, was wel lekker suffig
Ik wens je heel veel sterkte morgen! De dokters zullen goed op je letten hoor! En al moet je een dagje langer blijven, Liever het zekere voor het onzekere toch..
Ik hoop dat je morgen snel geholpen word, En dat je niet al te lang hoeft te wachten! Probeer lekker wat uit te rusten, en iets ontspannends te gaan doen. Als je nog vragen heb kan je ze altijd stellen!!
Angeliquee18, dat is ook niet fijn, lijkt mij.. dat is wel weer waar maar toch..
ik hoop he ook, maar wat ik zo van de zuster hoorde, is dat ik na de foto die ik om 10 uur heb, daarna nog wel ff poosje moet wachten.. hoop dat dat straks wat mee valt..
heb vannacht amper geslapen, en blijf straks bed uit, nu gauw wat proberen te eten.. en daarna lekker rustig aan douchen.. heb er totaal geen zin in, en voel me wat dat betreft nog niet erg prettig.. maar wat moet dat moet, en dan ben ik van de pijn af, daar gaat t mij om.. nu hopen dat mn nier niet is beschadigd ..
Rashja
nu komt het toch wel erg dichtbij.. ik ga zo de pc afsluiten, en weet niet wanneer ik weer online ben.. de spanningen stijgen op en vind het nu wel erg spannend en eng worden..
zal hier wel een update plaatsen hoe het is gegaan zodra ik daar aan toe ben...
Heel veel sterkte vandaag. Ziekenhuis bezoeken zijn altijd spannend. Ik heb het zelf ook niet zo op ziekenhuizen en artsen . Helaas ontkom je er soms niet aan. Maar ik denk dat je achteraf blij bent dat het gebeurt is..
Dank jullie wel, zit op te sorry voor mn typfouten. Benr rond kwart over. 12 aan de beurt, en moet er van uit gaan dat als ik naa huis m€ag dat dat richting de avond is