Pijn na aanrijding (3 maand geleden)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

milatje

Re: Pijn na aanrijding (3 maand geleden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:07

Ik heb geen advocaat in de armen genomen. Als ik er zo uit kan komen met ze, doe ik dat liever. :)
Ik heb ook een voorlopige vergoeding (kosten die ik tot nu toe gemaakt heb, waaronder gemist loon) gekregen. Eind oktober heb ik weer contact met m. :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:11

In het begin zijn ze vaak wel schappelijk, de verzekeringen, tot blijkt dat het wel heel veel kan gaan kosten. Er is niets mis mee dat je het zelf regelt mits je ook er bij stil staat dat het ook met toekomst zaken te maken heeft. Wat zijn jouw toekomstperspectieven op een betere baan bvb of hogerop komen binnen het bedrijf waar je nu werkt? Als jij gezondsheidsklachten blijft houden wat doet je baas mbt de nieuwe ontslagregels die eraan zitten te komen? Allemaal dingen om bij stil te staan, veel succes en hopelijk een volledig herstel.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:17

Uhu.. Ik kan er wel altijd een advocaat bij betrekken. :)
Het scheelt dat ik nu nog studeer en een bijbaan heb, maar op dit moment lever ik al in bij mn bijbaantje (ik werk onder mn eigenlijke kunnen).
Dit ga ik zeker in de gaten houden. ^^

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:21

Als je een rechtsbijstandverzekering hebt is het misschien niet verkeerd dat je toch om een gesprek vraagt, eerste gesprek is meestal gratis en kan soms heel verstandig zijn. Hoef je verder niets mee te doen maar nu kan ik me voorstellen dat de verzekering wel wil betalen, een voltijdbaan als 23jarige met een uursalaris van ong. 12,50 netto is wat anders dan een bijbaan van een student. Als het te lang duurt heb je best kans dat ze zeggen dat je ook kunt studeren dus ook kunt werken en krijg je niets meer, hou ze in de gaten.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 15:33

Heb helaas geen rechtsbijstand verzekering. Maar ik werk wel alleen op lichtere groepen (terwijl ik de zware groepen ook aan kan normaal gesproken). Krijg sowieso niets als ik niet werk ivm 0 uren contract. Maar mocht het nodig zijn dan vergoed de verzekering van de tegenpartij een advocaat. ;)

Paisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 17:02

Ik heb de verzekering gebeld, ze gaan het eea even uitzoeken en bellen mij morgen weer terug.
Ik had wel een fulltime baan, als ik niks gemankeerd had, had ik nu een vaste baan gehad. Ik moet wel zsm weer aan het werk of een goede vergoeding krijgen, want mn vriend en ik hebben in april dit jaar een huis gekocht..

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 21:19

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:37

Paisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 15:31

@milatje

heb jij een vergoeding gekregen voor alle gemaakte kosten? en had je daar ook nog bewijs van nodig?

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 13:13

Paisy schreef:
@milatje

heb jij een vergoeding gekregen voor alle gemaakte kosten? en had je daar ook nog bewijs van nodig?

Ik had zelf een overzicht gemaakt welke uren ik gemist had qua werk. Daarbij kwam ik op 45 uur, maar aangezien ik een periode niet ingepland kon worden ivm dat ik in de ziekte wet zat heeft hij hier een 'mooi' aantal van gemaakt. :) Daar ben ik mee akkoord gegaan.
Daarnaast heb ik nog een vergoeding gekregen voor mn sport abonnement (hij vroeg wat ik er voor betaalde en hoelang ik niet heb kunnen sporten), telefoonkosten en smartengeld (voorschot).

Ik hoefde verder niets te laten zien nee.
Echter is dit een pas een voorschot, fysiotherapie behandelingen heb ik nog niet vergoed gekregen.