Leuke sport om strak te worden/blijven?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:43

Raponsje schreef:
Fred kroket ik ben fitness instructrice en dietiste en weet echt wel waar ik het heb.

Jammer genoeg blijkt dat vooralsnog niet echt uit je posts :n
Die opmerking dat je met cardio geen spieren opbouwt bijvoorbeeld, is veel te kort door de bocht. Al ben ik het wel met je eens dat je echt niet naar de sportschool hoeft. Genoeg mogelijkheden om idd thuis aan de slag te gaan :j

ownwise

Re: Leuke sport om strak te worden/blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 09:50

Ik ben sinds een paar weken begonnen met zwemmen, gewoon een uurtje baantjes trekken met m'n vriendin. We kletsten lekker als we een rust momentje hebben en verder proberen we steeds meer baantjes achter elkaar te doen. Lekker warm, gezellig en je kunt zo fanatiek doen als je zelf wilt.
Daarnaast ben ik met m'n dochter gaan skaten/skeeleren, ook erg leuk en je ziet nog eens wat van de omgeving. Hardlopen en fietsen vindt ik niks, maar dit is wel leuk!

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 10:17

Ik zou eerst je conditie rustig gaan opbouwen door bijvoorbeeld te wandelen (eventueel hardlopen als dat gaat), fietsen en zwemmen.
Als dat gemakkelijk gaat kan je het uitbouwen en intensievere dingen gaan oppakken.

Als je op je voeding let en daarbij regelmatig beweegt gaat het helemaal goed komen! :)
Succes!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:15

Dat 30 day shred, is dat wat? Ik ga ernaast ook hardlopen... Ik wil vooral wat strakker worden.. Bikiniproof in short time...

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 11:30

Wendy schreef:
Raponsje schreef:
Fred kroket ik ben fitness instructrice en dietiste en weet echt wel waar ik het heb.

Jammer genoeg blijkt dat vooralsnog niet echt uit je posts :n
Die opmerking dat je met cardio geen spieren opbouwt bijvoorbeeld, is veel te kort door de bocht. Al ben ik het wel met je eens dat je echt niet naar de sportschool hoeft. Genoeg mogelijkheden om idd thuis aan de slag te gaan :j

Dat was bedoeld voor iemand die haar spierpercentage wilde verhogen met hardlopen..

Ik kap ermee heb veel pbs gehad van mensen die hulp willen en door een mod getipt om een hulp topic te openen daarna wordt het top ic door een andere mod gesloten en het enige wat ik krijg is gezeik per pb van mensen dat op water en alleen sla leven ook prima werkt of dat ik een dikke mensen hater ben...

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:11

Sporten in de infraroodcabine heeft ervoor gezorgd dat ik na een gewichtsverlies van -54kilo niet over mijn eigen vellen struiken :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 16:50

Chipieke,

Klinkt goed! Heb je geen enkel los vel?

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:57

Uiteraard heb ik 'los vel', maar ik heb geen 'flubbervel' :D Dus geen hangende vellen of dergelijke.

Maar dat komt grotendeels omdat mijn vet momenteel in liquide fase is, dus dat moet eerst weg vooraleer de velletjes strakker aangespannen kunnen worden.