Raponsje schreef:Wendy schreef:Wat een gel*l. Maar goed, omdat de opbrengst voor het goede doel is doe ik braaf mee
Begrijp me niet verkeerd, iedereen is welkom.
Maar als je mijn hulp gaat afschilderen als gelul dan word ik natuurlijk niet zo vrolijk.
Ik heb nog nooit iemand in mijn praktijk of sportschool gehad die zijn doel met mijn hulp niet gehaald heeft.
Ik verdien hier mijn brood mee en ben goed in wat ik doe.
Dat het niet de methode is die jouw aanspreekt of die jij prettig vind of nodig hebt, dat is wat anders.
Sommige mensen vinden het fijner om een vast weekmenu te krijgen waar ze niet van af mogen wijken,
andere willen liever meer vrijheid zodat ze zelf verantwoordelijk zijn voor het maken van gezonde keuzes.
Mijn methode is om mensen juiste informatie te geven, te helpen, te motiveren en een luisterend oor te zijn wanneer het even niet gaat zoals plan, als dat niet is waar je naar opzoek bent dan is dat prima maar het afschilderen als gelul is niet echt aardig.
Je hebt helemaal gelijk, dat is ook niet aardig. Maar beweren dat iedereen kan afvallen is ook niet aardig

) mensen niet vastbinden om te zorgen dat ze gezond blijven eten en ze met een zweep achterna rennen om te zorgen dat ze genoeg beweging krijgen.

Kan het niet anders omschrijven. Het is niet dat ik het niet lust, maar het idée alleen geeft me de kriebels. Wel eet ik graag meloen.