Acne en foundation

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zodiacje

Re: Acne en foundation

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 00:59

Vergeet ook niet om eerst een primer aan te brengen voordat je de foundation op brengt.
De primer maakt je poriën egaal, haalt de roodheid eraf en zorgt dat je foundation langer blijft zitten.

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 13:26

Glossi schreef:
Eclipse_ schreef:
Ah vervelend dat je huid zo reageert. De bb cream van garnier is trouwens wel sinds een maand denk ik vernieuwd. Nee de westerse zijn meestal niet echt wat ze beloven. Wel inderdaad opletten bij aziatische, want er zit inderdaad vaak iets in wat je huid lichter maakt (of het je huid wegbijt? Dat weet ik niet). Skin79 kan ik wel echt aanraden, zijn super fijn en hebben een hoop verschillende!

Als het je huid zou weg bijten zou niemand het dragen ;) Whitning zorgt ervoor dat roodheid en vlekjes in je gezicht minder worden/verdwijnen. Je huid word er niet lichter van. Whitning zit ook in Skin79.

In Azie doen ze alles voor een lichtere tint huid, er zijn daar ontzettend veel producten op de markt die pigment uit je huid weg bijten, waaronder ook bepaalde BB-creams. Vandaar dat je moet uitkijken met BB-creams uit Azie. Dat is wat ik er over gelezen heb in ieder geval.