Kijk,en nu ga ik de bokt dames blij maken.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:42

:n

Spuit maar een hoop ongezonde troep bij mensen naar binnen zolang ze daarna maar in een bikini durven.
Dat het met gezond eten en leven ook werkt gaat er schijnbaar niet meer in.

Mensen snappen helaas niet dat dunne mensen óók last van vetzucht kunnen hebben.
Dunne mensen die de hele week lang chips, friet, koek en andere troep naar binnen werken?
Die hebben hoogst waarschijnlijk vet om de organen zitten.

Dingen zoals een trage stofwisseling zijn op te lossen met sport en voeding.
Niet met een prikje.

Met gezond eten krijg je niet alleen veel meer energie, het is ook goed voor je haar, huid, organen en nagels, je zult blij worden van het nummer op de weegschaal en niet verslaafd zijn aan suiker is heerlijk.

Door te sporten word je lichaam niet alleen sterker en strakker, maar je gaat ook meer calorieen verbranden in rust, je blijft fitter en van endorfine aanmaken wordt je gelukkig en je kunt je agressie even lekker kwijt. :=

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:43

Dat is altijd vereist, bij gelijk welk 'medicijn' of welke behandeling je neemt vind ik :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:45

Silkaay schreef:
Dat is altijd vereist, bij gelijk welk 'medicijn' of welke behandeling je neemt vind ik :)

Reageer je op mijn reactie? :)

Klopt is ook wel zo, maar na dit bericht lijkt het net alsof iedereen maar even zo'n prik kan halen, en dat vind ik idd ook niet kunnen :)
Denk dat zoiets echt alleen in het uiterste geval gedaan moet worden met hulp en begeleiding en gezond eten en veel bewegen, dat zeker.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:47

mayniac_val schreef:
Euh, kunnen ze zich niet beter bezig houden met mensen gezonder laten eten en meer laten bewegen dan met zulke onzin op de markt te komen? Zie liever andere innovaties in de gezondheidszorg.

Hier ben ik het mee eens. Dit zal ongezond eten alleen maar in de hand werken, net zoals de gemakzucht die heerst in onze samenleving dat doet. Dit is nou weer typisch zo'n voorbeeldje van die gemakzucht.
Voordeel is dat het voor mensen met morbide obesitas misschien wel een extra afvalhulp kan zijn (naast het zich aanwennen van een gezonde levensstijl). Het klinkt in ieder geval minder rigolreus dan een maagband oid.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:51

Blacky94 schreef:
Silkaay schreef:

Reageer je op mijn reactie? :)

Klopt is ook wel zo, maar na dit bericht lijkt het net alsof iedereen maar even zo'n prik kan halen, en dat vind ik idd ook niet kunnen :)
Denk dat zoiets echt alleen in het uiterste geval gedaan moet worden met hulp en begeleiding en gezond eten en veel bewegen, dat zeker.

Ja was op jou bedoeld! :)

Inderdaad, maar ik denk ook dat zo'n prikken niet voor 1€ te koop gaan zijn (allé, dat hoop ik toch := als ik kijk hoeveel ik mag neertellen voor 1 prik )

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:56

Een pilletje om je gelukkig te voelen, een pilletje om slank te blijven, een pilletje voor goede sex, een pilletje om in te slapen en een pilletje tegen veroudering.. Simpel toch! Gemak dient de mens. Leuke bijkomstigheid is dat je ook nog de farmaceutische industrie spekt. Wat wil een mens nog meer.. :n

Silkaay

Re: Kijk,en nu ga ik de bokt dames blij maken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:02

JPS, je moet het ook niet allemaal over 1 kam scheren... :=

Ik sport wel degelijk elke dag, maar ik val gewoon niet af. Daarbij neem ik ook geen chemische briel zoals ik het noem, maar een homopatische prik die écht wel helpt. ;)
Sommige mensen hebben ook een beginstimulans nodig, want als je het getal altijd omhoog ziet gaan, dan heb je meestal de zin niet meer om iets te doen, want 'je blijft stijgen'.
Ik spreek nu echt uit eigen ervaring.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:09

Silkaay heb je hulp? (mag ook best per pb als je wilt)
Personal trainer - dietiste?

Ik krijg veel mensen in mijn praktijk die hetzelfde verhaal vertellen als jou maar zodra ik ze ben begeleiden vlogen de kilo's er van af.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:13

Ik pb je :)

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:18

Silkaay, dat realiseer ik me en dat is niet de bedoeling van mijn post, je moet hem met een knipoog lezen maar dat begreep je denk ik wel ;-)
Ik weet dat er mensen zijn die serieuze gezondheidsklachten hebben en dit soort medicatie misschien nodig hebben en daar doelde ik uiteraard niet op.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:20

JPS, weet ik :))
Maar het komt wel zo over in beide posten vind ik (naar mensen die geen 'problemen' hebben) :)

kristianneb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:25

Lijkt me niet erg gezond :n

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:43

Silkaay, vanzelfsprekend heb ik het niet over mensen met gezondheidsproblemen, dat had ik beter even kunnen vermelden, daar heb je zeker een punt en dat heb ik bij deze dan ook gedaan :-)
Toch denk ik dat bij het gros van de mensen het afvallen een kwestie is van voeding en beweging, van de balans tussen calorie-inname en calorie-verbruik en het aanpassen van je levensstijl om het te behouden.
Laatst bijgewerkt door JPS op 11-07-12 00:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:47

JPS, tuurlijk dat is natuurlijk ook de essentie van een gezonde levenstijl :)

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:52

Ja dat vinden wij dan natuurlijk.. maar dat geldt blijkbaar niet voor iedereen want waarom grijpen er dan zoveel mensen naar dieetpillen?

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:54

Dat zijn vooral mensen zonder begeleiding of goeie informatie..
OF gewoon mensen die zichzelf te dik vinden, zonder enige reden. :)

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 00:56

Ja en daar speelt de farmaceutische industrie handig op in
en dat is precies wat ik bedoelde!

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:00

Zoja, nu snap ik je redenering achter je zin :))

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:31

Gelukkig :-) Ja ik vind het jammer dat mensen zich laten misleiden tot produkten die vaak op de lange termijn niet helpen, enkel aan symptoombestrijding doen en zelfs meer kwaad dan goed aanrichten. En dat terwijl zij vaak zelf over de power beschikken om tot een langdurige oplossing te komen (tenzij ze ziek zijn natuurlijk) en dan heb ik het niet alleen maar over afslankprodukten.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 01:55

Sluit ik me bij aan.
Las trouwens net deze, vind'm geniaal _O-

Ik heb ontdekt waarom ik zo moeilijk vermagerde.
Ik waste me regelmatig met shampoo.
Ik heb toevallig het etiket gelezen : “Geeft meer volume en overvloed”.
Ik ben nu overgeschakeld op een afwasmiddel.
De tekst op het etiket is veelbelovend: verwijdert alle vet, zelfs het meest hardnekkige.

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 06:54

Als het werkt? Count me in hihi
Kan door gezondheidsredenen niet teveel sporten, niet intensief genoeg om lekker af te vallen, beetje hulp is dan welkom, al zal ik er wel een gezond etenspatroon bij houden, in iedergeval zoveel mogelijk, probeer ik nu ook al

Jammer dat het nog zo lang duurt hihi

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 07:25

Oh hebben!!! Er moeten nog een paar overtollige vetjes/kilo's af. Ik ben veel aan het sporten gegaan om dit voor elkaar te krijgen, let op mn voeding en nog werkt het niet echt...
Als ik een zo'n prik kan gebruiken om die laatste kilo's kwijt te raken; count me in!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 07:36

Ik zag topic-titel en dacht: Wéér een man??? *\o/*

Já wel, een man!
Maar geen voorsteltopic, geen pagina's met gekke vrouwen...

Leuk artikel, maar ik geloof er niet zo in...
Afvallen moet je met je hoofd doen, niet met een prikje.
Mensen gaan volgens mij denken: Een prikje is ..kg, dan kan die hamburger van vandaag er in en bestel ik er meteen 2!

Nee, ik hoef geen prik, ik loop wel een rondje harder tijdens het sporten.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 08:24

mayniac_val schreef:
Euh, kunnen ze zich niet beter bezig houden met mensen gezonder laten eten en meer laten bewegen dan met zulke onzin op de markt te komen? Zie liever andere innovaties in de gezondheidszorg.

Helemaal mee eens!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 09:43

Om even erop terug te komen (voelde me licht aangesproken door sommige reacties :+ )

Niet iedereen met overgewicht, heeft dat overgewicht door te weinig sporten of door teveel ongezond te eten. In mijn geval gaat het om 15+ kilo door medicatie, die ik al JAREN eraf probeer te krijgen maar wat niet lukt, ook omdat ik niet van die medicatie af kan. En waarschijnlijk meerderen met mij :j niet alles komt door gebrek aan zelfdiscipline.