rensje101 schreef:Oke.....
nou, ik vind het heel lastig maar dan probeer ik me er niet meer zo'n zorgen om te maken en probeer ik het uit mijn hoofd te zetten nu... bedankt iedereen, ik hoef me dus echt geen zorgen te maken nu over tetanus? Hadden jullie ook gewoon het zo gelaten en geen spuit gehaald?
Mensen, we kunnen 100 x tegen ts zeggen stel je niet zo aan.... ga naar een dokter.... haal die prik.
Bovenstaand bericht laat heel duidelijk zien dat dat bij haar niet pakt. Rensje heeft last van een geestesziekte, dat kunnen wij niet uit haar hoofd praten.
Als iemand in een zin kan zeggen dat ze het probeert uit haar hoofd te zetten en vervolgens nog maals vraagt of ze zich echt geen zorgen hoeft te maken... het erg duidelijk is dat er niets van blijft hangen.
Het enige wat werkt voor haar is haar berichten negeren. Niet positief en niet negatief reageren want een reactie blijft toch niet hangen en triggert haar alleen maar. Ze post niet voor niets zoveel berichten hier, dat komt omdat er reacties blijven komen!

)
).

Als je toch een prik gaat halen zeg je straks waarschijnlijk dat het door de vaccinatie komt dat je geen tetanus gekregen hebt, in plaats van dat je het toeschrijft aan het feit dat je eigen lichaam gewoon "schoon" is.