Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nikkialex

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 12:16

Ik ga denk ik vandaag de elf kwasten set bestellen :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:15

Er word idd voor die looks vaak Elisabeth 8 Hour cream gebruikt. Ik denk dat het ook meer voor de shoots is. Zoiets zal vast niet de heledag op z´n plaats blijven omdat het vet is.

Mijn eerste mineralize skinfinish van MAC is vandaag aangekomen :D Hij is prachtig mooi <3
Afbeelding
Hier een swatch:
Afbeelding
Echt een super handig product. Ik kan hem als highlighter gebruiken, als oogschaduw, als blush en ik zou hem ook nog plaatselijk kunnen aanbrengen als bronzer.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:21

Mooi :j
Je moet dan n heel klein kwastje pakken voor bronzer en highliter denk ik?
Anders heb je al snel n combi

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:33

Valt wel mee. Ik heb de kleuren nu met mijn wijsvinger geswatcht, die zijn breeder dan een kwastje. Het doosje lijkt ook kleiner dan hij in het echt is. Doe zelf altijd highlighter met een foundation kwast en dat gaat ook met deze prima. Als bronzer hoef ik niet alleen het goud te pakken maar kan ik de kwast gewoon in het midden er over heen halen. Een klein beetje roze erdoor zie je niet.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 19:54

Ik weet hoe groot ze zijn, maar heb m toen laten liggen omdat ik dacht dat je ze dus niet makkelijk apart kon dragen..
Ik gebruik altijd een schuine kwast voor highliter maar dan zou ik t gewoon met een foundation kwast aan moeten brengen

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 21:09

Misschien hangt het ook wel een beetje van de 'swirl' af. Als je bijv. deze hebt:
Afbeelding
Heb je niet zoveel goud. En bij deze:
Afbeelding
Niet zoveel van de donker roze kleur. Heb het geluk dat die van mij zo mooi verdeelt is. Maar heb hem ook gekocht om als blusher te gebruiken. Is mooi mee genomen dat hij ook nog als oogschaduw, highlighter en eventueel bronzer gebruikt kan worden. Vind ze wel verschrikkelijk duur trouwens :=

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 21:14

Die ziet er wel heel gaaf uit zeg :)

Wil ook eens naar de bijenkorf en lekker shoppen.
Heb nog een kaart liggen van ze met een aardig bedrag van me oude werk nog.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:00

Oh wauw wat een mooie blusher Glossi! :) Heb je hem al op je gezicht geprobeerd?
Ik ben ook nog op zoek naar een mooie blusher/bronzer. Wil ook zoiets met meer kleurtjes zodat ik het ook echt voor meer dingen kan gebruiken.

Ik post hier niet zo vaak maar lees wel altijd mee (ook het vorige topic), maar ik wil even wat actiever meedoen. :Y) Mijn ogen vandaag:

Afbeelding
Afbeelding

Mijn mascara ziet er een beetje rommelig uit. :o Ik heb een paars oogpotlood van Pupa gebruikt uit de Limited Edition zomercollectie en qua oogschaduw 6 kleurtjes uit het Urban Decay Naked 2 palette (http://www.herworldplus.com/sites/defau ... shades.jpg): Verve in de binnenhoek, Suspect daarna, dan YDK en aan de buitenkant/arcadeboog en een beetje onder mn oog Snakebite en als highliter/om het uit te vagen heb ik Foxy en Bootycall gemixt. Je ziet de verschillende kleuren trouwens niet zo goed, heb het een beetje te goed over laten lopen. :+ In het echt zag je t trouwens wel beter.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:01

Mooie kleur eyeliner!
Ik zou wel proberen hem nog wat dichter langs je wimperrand te zetten nu zie je nog een stukje huid tussen je wimpers en eyeliner :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:03

Ja dat is de huid tussen en onder mijn wimpers. Ik krijg dat nooit goed. :n als ik eyeliner doe dan doe ik ook altijd nog de waterlijn van mn bovenste wimpers met een zwart potlood maar deze paars pakte niet zo goed op de waterlijn.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:07

Op die linkerfoto zie ik echt nog ruimte tussen je eyeliner en wimpers :)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:08

*kom even binnenvallen*

Weten jullie een fijn product waarmee je waterproof mascara er makkelijk/wimpervriendelijk vanaf krijgt?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:11

Suus: Op mn linkeroog bedoel je dan? :D Daar zit idd wel een beetje ruimte nog idd zie k nu ook.
smeetjoew: Gewoon alle make-up remover op oliebasis. Vind het sowieso altijd wat meer boenen met waterproof mascara.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:13

Ja toch wel.. Ja, ik gebruik nu ook de normale makeup removers, maar was benieuwd of er nog zoiets bestond voor waterproof mascara. Dat het iets makkelijker gaat allemaal.
Maar thanks!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:18

Ja sorry linkeroog idd ;)

Ik heb de cleanser van loreall (met twee kleuren blauwe vloeistof) die werkt perfect voor waterproof makeup :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:52

Loose, mooie eyeliner idd! En wat de foto beteft, het valt niet mee om iets mooi op de foto te zetten vind ik. Zit de mascara mooi lijkt het toch nog slordig op de foto of je ziet heel duidelijk dat haartjes aan elkaar vast zitten terwijl dat zo in de spiegel niet te zien is. Heb de MSF al op mijn gezicht uitgeprobeerd, hij is erg mooi! Maar is wel iets wat ik in de winter bijv. niet zo snel zou dragen. Door het goud is de blush wel een beetje glimmend (beetje zoals een highlighter) Niet heel erg overdreven maar vind het toch meer bij een zomerlook passen. Had het vanavond ook nog op mijn oogleden uitgeprobeerd als oogschaduw, is ook erg mooi maar daar ben ik nog niet zo goed mee want ik draag nooit oogschaduw. Mijn oogleden zijn erg gevoellig en zijn de dags erna vaak rood en gevoellig. Heb ook een foto gemaakt maar die is niet zo duidelijk en ik kijk er behoorlijk slaperig := Maar voor het idee: https://lh6.googleusercontent.com/-lMfT ... makeup.png

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 12:48

smeetjoew schreef:
Ja toch wel.. Ja, ik gebruik nu ook de normale makeup removers, maar was benieuwd of er nog zoiets bestond voor waterproof mascara. Dat het iets makkelijker gaat allemaal.
Maar thanks!

Ik heb van nivea visage zo'n flesje met daarop double effect extreme waterproof. Werkt super je haalt het er zo mee weg zonder je wimper te beschadigen. :)

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 16:11

Wauw, de 3e alweer en ook alweer de 3e pagina. Ik lees ook weer mee.
Hele mooie paarse eyeliner Loose, ik heb ook altijd zo'n randje. Best lastig om dat weg te krijgen.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:55

Mijn ACW pakketje is vandaag aan gekomen en mijn MAC Ring of Saturn blusher <3

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:29

ik was dit topic kwijt, maar ik heb het weer gevonden. Die paarse eyeliner vind ik wel erg mooi!

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:18

Mooi gedaan loose!

Trouwens, als ik me oogpotloot door een vlam heen haal, en dan na een paar seconden op me waterlijn, brokkelt ie af, en krijg ik die stukjes in me oog,
Heb ik hem er dan te lang ingehouden?
Denk het wel hahahaha want me potlootje staat byna elke keer in de fik :P

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:41

@Loose Mooi gedaan!

Wie heeft voor mij een goede tip om mooi mijn wimpers omhoog te laten krullen? Ik
heb al verschillende mascara's geprobeerd. Van Lancôme, Maxfactor, Essence, maar tot nu
toe krullen mijn wimpers niet mooi. Ik gebruik nu een wimper kruller werkt wel een beetje, maar
wie weet nog iets waar door mijn wimpers mooier krullen?

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:40

Lundique96, heb je al geprobeerd je wimperkrullen te verwarmen met een vlammetje/fóhn ?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 18:46

Vandaag een poging gedaan om de MAC kohl potloot als eyeliner te gebruiken. Ik gebruik nooit eyeliner dus het was best moeilijk om het goed op te krijgen :+

Zo zag het eruit:
Afbeelding Close-up oog: Afbeelding

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 21:23

Wel netjes gelukt voor de eerste keer :)

Ik zag van de week de reclame van color tattoo oogschaduw,wil van de week eens kijken in de winkel of die er al is.
Vind hem echt super gaaf :D

Hierbij een link;
http://www.maybelline.nl/producten/Ogen ... attoo.aspx

Weet niet of 1 van jullie hem al gehaald heeft?