Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tiwi1969 schreef:ik denk dat mijn dochter te ruw is met de handdoek, maar ja, 12 jaar wil echt niet door haar moeder afgedroogd worden![]()
Verder draagt ze veel strakke broeken, broek omlaag en de tape zit aan de broek geplakt...
Ik mis mijn mooie blauwe tape wel 
vond het nooit aangenaam om het eraf te halen, maar dat kan je gewoon best voor je nieuwe afspraak nat maken en eraf halen. Doet een stuk minder pijn dan dat de kinesist het moet doen
Ginootje schreef:Ik ga 5 weken op vakantie... Dus zal het er zelf moeten afhalen haha! Maar 1 geschoren been & niet geschoren been is ook niet echt mooi haha!
? of doe je dat niet op vakantie? maroescha schreef:Tiwi. Ze moet ook niet wrijven, je moet beetje deppen. Logisch dat het dan niet blijft zitten, zonde van het geld om het elke dag opnieuw te doen!
Ik zou wel even scheren idd! Blijft vrij goed plakken!
maroescha schreef:Ginootje schreef:Ik ga 5 weken op vakantie... Dus zal het er zelf moeten afhalen haha! Maar 1 geschoren been & niet geschoren been is ook niet echt mooi haha!
Gewoon een keer 's avonds tape eraf, 'smorgens scheren en 'savonds weer tape erop ? En neem aan dat je je andere been ook scheert? of doe je dat niet op vakantie?
Zou dus wel wat tijd er tussen houden, want het is na het scheren / eraf halen toch gevoelig.
Stuk gemakkelijker dan elke keer tot daar gaan.