Naar de tandarts, hoge kosten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Naar de tandarts, hoge kosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:37

Zo werkt dat helaas niet :)

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 10:43

Ik ben geweeeest!
Aangegeven dat ik 3 jaar niet ben geweest i.v.m. angstig zijn, voornamelijk door een van de laatste behandelingen waarbij verdoving het niet lekker deed.
In eerste instantie zou ze vullen omdat het een gaatje was aan de zijkant waar steeds schilfertjes vanaf braken. Dus verdoofd, en flink ook :+
Alleen toen bleek dat het gaatje al erg diep zat dus kreeg er meteen een wortelkanaalbehandeling achteraan. Alleen eerste 2 'ragjes' :+ waren erg rot, daarna niks meer gevoeld. Pijn begint nu pas eigenlijk.
Noodvulling erin en 17 juli terug voor de gewone controle en vervolgbehandeling van deze.

Blij dat ik ben gegaan, er zit een 'nieuwe' (al 2,5 jaar geloof ik :') ) maar ze was superlief dus de stap om terug te gaan is veeeel kleiner geworden!

Nu met een dove smoel die nu steeds wat pijnlijker wordt :+

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:16

Daar kun je dus trots op zijn! Ik ben ook sinds een hele lange tijd geweest maar bij mij was er wel wat meer aan de hand. Nu al 2x geweest en ik moet nog 3 à 4 keer voordat alles ok is. Maar ik ga nu met een gerust hart. Ik heb wel aan m'n tandarts aangegeven dat hij nu hier wel moet blijven werken, anders zit ik weer met t zelfde probleem van niet durven.....