Ik heb trouwens ook regelmatig last van hypoglycemie na het eten van een zware maaltijd/voornamelijk op restaurant (denk omdat je dan meer eet dan gewoonlijk?). Gooi dat ook maar op een slechte vertering..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saar4 schreef:Maartje_M schreef:Bij mij hebben ze bloed onderzocht, maar niet de darm. Daar kwam niks uit. Ik had ook geen klachten die direct verband hielden met noch melk noch granen, maar het helpt toch echt nu ik ze niet meer eet.
Na hoeveel tijd merkte je effect van het weglaten van melk en granen?

) en dat ik gi-gan-tisch verstopt zit weer. Lijk wel zwanger..

Champignons en paprika ook.
. Ik gebruik daar nu Imonogas voor, maar dat mag je maar een bepaalde tijd na mekaar nemen.
Gister BBQ gehad bij mijn schoonouders en die hadden speciaal voor mij sorbetijs gehaald. Dus ik wilde geen nee zeggen
Maar ik denk dat ik daar dus wel echt last van heb nu. Vannacht ook voor het eerst weer echt slecht geslapen en wakker gelegen. Wordt een topdag dus
... als ik bier drink ben ik opgeblazen en als ik wijn drink ben ik aan de diarree. Van bier krijg ik nl. nog meer diarree.

Of als je na het sporten moet douchen met z'n allen en dan kan ik al helemaal wel door de grond heen zakken. Lijkt dan ook gewoon echt alsof ik spontaan heel veel dikker ben geworden en dat vind ik echt heel erg.