Taffje schreef:
Toptoptop

Nu nog ervaringen van mensen zelf!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
soms laat ik het een vriendin van mij doen. Maar ik heb een hekel aan kappers. Ik ben toevallig vorig jaar ofzo naar de kapper gegaan omdat mijn haar heftig verbrand was door een krultang en toen hadden zij wel een stuk eraf geknipt, maar thats it

Nog nooit van gehoord! RusselNuwell schreef:Nou, ik weet dat de kapster er in ieder geval niet blij mee was toen ik een keer mijn eigen haar had geknipt, en dat was niet omdat ze winst was misgelopen
Je hebt rood haar, 80% kans dat je dus dikker haar hebt dan gemiddeld, en bij heel dun haar, maar ook bij dik haar, valt er behoorlijk wat te verprutsen aan een kapsel. Ik zou er niet zomaar aan beginnen.
gaat prima trouwens. Ik splits het altijd op in 2 helften en dan haal ik ze naar voren en knip ik de punten bij. 
Fiffill schreef:RusselNuwell schreef:Nou, ik weet dat de kapster er in ieder geval niet blij mee was toen ik een keer mijn eigen haar had geknipt, en dat was niet omdat ze winst was misgelopen
Je hebt rood haar, 80% kans dat je dus dikker haar hebt dan gemiddeld, en bij heel dun haar, maar ook bij dik haar, valt er behoorlijk wat te verprutsen aan een kapsel. Ik zou er niet zomaar aan beginnen.
TS heeft geen rood haar toch, als ik het zo zie in haar profiel? Misschien hoogstens wat rossig.
Maar ik knip het ook wel vaker zelf hoor, en ik heb niet echt bijzonder dik haar (rood) maar het is vooral veelgaat prima trouwens. Ik splits het altijd op in 2 helften en dan haal ik ze naar voren en knip ik de punten bij.
En ik krijg altijd een leuke stempel, de volgende keer mag ik gratis.

eenitraM schreef:Ik vind het zooo zonde geld voor alleen punten. €16,-!! Weet jij hoeveel mondjes je er mee kunt voeden in Afrika?
Kapprsstudenten doen niet alleen maar punten. Vaak willen ze model knippen.
Als dit je 1e keer is zal ik het zeker niet aanraden. Je wilt alleen de puntjes doen, vaak knip je de 1e keer scheef waardoor je er meer af moet halen om het recht te krijgen, dat lukt ook niet helemaal recht, maar weer een stuk eraf en voor je het weet is er niks meer over. Joscaa schreef:Even serieus. TS vraagt naar ervaringen over zelf haar knippen en uiteindelijk word het een discussie over wat ze beter met haar gespaarde geld kan doen?
Ze zit eerst d'r moeder af te katten, vervolgens zegt ze dat ze er niks van meent, dan wil ze zelf haar haar knippen maar mag niet van haar moeder terwijl TS 21 jaar is? Ik begrijp dit topic niet zo... 
.
maar ben ermee begonnen na een aantal barslechte ervaringen