Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Nou heb ik ook niet heel grote plekken op zichtbare plaatsen. Wel wat vlekjes op mijn benen, maar dat zijn kleintjes, al zijn het er soms wel veel. Vorig jaar zomer had ik echt denk ik wel dertig kleine plekjes op mijn benen. ikkuh15 schreef:Ik heb er ook last van al mag ik de laatste tijd erg in mijn handen klappen. Ik heb het alleen nog maar op mijn hoofd de rest van mijn lichaam is "schoon". Ik heb ook een tijdje bij de dermatoloog gelopen maar hoe meer ik er mee bezig was hoe meer ik er last van kreeg. Heb ik veel last van stress dan krijg ik overal plekken. Is de stress weg dan trekken de plekken ook weer weg. Ik krijg ze overal en nergens. Daarnaast zit het ook in de familie.
Scrubben mocht ik juist niet. Hierdoor zou ik de cel vernieuwing alleen maar nog meer activeren. Zarqa had bij mij ook geen nut, net zoals alle andere shampoos die ik geprobeerd heb. De teershampoo was nog het ergste. Als mijn hoofd echt onderstaat en ik er veel last van hem spoel ik mijn hoofdhuid met zeezout en water. Dit bijt behoorlijk maar voor mij is dat beter dan de jeuk.
Paardenmelk schijnt inderdaad te helpen al heb ik het zelf niet geprobeerd. Herkennen jullie de stress factor niet?
CrazyCat schreef:Blue_Eyes schreef:Zoals jouw eerste foto zagen mijn benen er ook uit. Ik heb dan wel weer de mazzel dat mijn huid zo licht is dat de plekken ook vrij licht blijven en daardoor minder opvallend zijn.
Meer melkfles dan mijn benen bestaat dat..hahaha?
Als het echt actief is zijn de plekken rood en dik.
Ja, ik kan (zeker 's winters) echt doorzichtige benen hebben
Vroeger werd ik alleen bruin als mijnsproeten aan elkaar groeiden
Nu worden mijn armen, voeten en gezicht wel bruin, maar mijn benen?

Ik kan weer normaal naar de wc, mijn haar (kort geknipt door het verliezen van vele haren door overmatig (stuk)krabben) groeit weer normaal aan, mijn wimpers zijn weer intact, ik kan weer goed zien, en ik scheur niet meer uit in m'n zij zodra ik inbuig en het seksleven is ook weer goed. En het beste gedeelte: De jeuk is weg.