Pasamba schreef:Joscaa schreef:Ik smeer me in met P20, omdat ik met alle andere dingen alsnog verbrand. Heeft ook te maken met mijn huid hoor, ik heb rood haar namelijk.Vroeger verbrandde ik altijd, tot mijn ouders P20 hadden ontdekt, haha.
Smeer nu als ik ga zonnen mijn buik/rug/benen in omdat die niet gewend zijn aan de zon, mijn armen en gezicht smeer ik niet in, die kunnen er tegen. Ik werk iedere dag buiten namelijk, alleen de eerste dag dat het zo warm was, is wel mijn hele nek + schouders verbrand.![]()
Maar ik heb nooit pijn aan verbrandde plekken, enige is dat het bij mij altijd wel echt meteen roodrood is, en niet een beetje
Met P20 hoef je je toch maar 1 of 2 keer in te smeren op een dag? Lijkt mij ook wel wat.
jep klopt!1x smeren en klaar, heb ik in mn salon ook en ze gaan als warme broodjes!!
Vroeger verbrandde ik altijd, tot mijn ouders P20 hadden ontdekt, haha.

Maar ben toch liever niet verbrand, als ik het kan voorkomen.

ik had me braaf ingesmeerd en heb misschien 10 minuutjes in de zon gezeten (+20 min in de schaduw we hadden buiten les) toen ik thuis kwam was ik helemaal niet rood (behalve het puntje van mijn neus