Patellofemoraal pijnsyndroom(meisjes knie) wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:11

Hier ook nog iemand met hetzelfde, ook ike ben hypermobiel... Alleen aan de linkerkant.
Zit ook geregeld s'avonds met bollen vocht achter in mijn knieholtes op de bank te zoeken naar een houding die het prettigs zit...

HA gaf mij ook de melding dat ik er maar mee moest leren leven en dat ik sporten die pijn veroorzáken moet vermijden :')

hetbommeke

Re: Patellofemoraal pijnsyndroom(meisjes knie) wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:27

Bloementje3, ik zal het eens voorleggen aan de HA als ik er weer een keer zit. Nu slik ik ook niets hoor, ben helemaal niet van het snel medicijnen slikken

Marloes, zwemmen is ook een hele goede :j Maarrrrrr... :o Het zwembad gaat hier niet voor 8.30 uur open en ik heb een erge eczeemhuid, die niet goed tegen chloorwater kan, helaas.

Vanavond voor het eerst naar de fitness bij de fysio geweest, erg leuk. Veel oefeningen gedaan om de bovenbenen sterker te krijgen maar ook om de romp te stabiliseren. E een tijd gefietst, op een lichte versnelling. En alle oefeningen zonder pijn gedaan, zodra ik pijn voelde, minder zwaar trainen of knieen minder buigen. En absoluut niets overstrekken. Hoop dat dit een mogelijkheid biedt om zo weer wat te kunnen sporten.

En anders toch maar een abo op de sportschool nemen als dit goed voor mijn spiertjes blijkt te zijn en dan maar niet meer hardlopen -O-