Je voeten zien er na de operatie wel heel goed uit op de foto's. Maar ik probeer het eerst liever zonder snijden!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Nancy schreef:Ik wil dinsdag mijn verwijzing aanvragen bij de HA en dan in december laten opereren..
Ben er helemaal klaar mee, heb steeds meer en vaker last, ik ga ze meteen allebei ttegelijk doen

veel sterkte voor diegene die gaan of die aan het herstellen zijn. _Melissa schreef:Noraly_ schreef:Ik heb in het vorige topic ook gereageerd, en ik heb niets anders dan negatiefs over deze operatie. Ik heb hem links gehad en laat hem rechts ook niet meer doen want moet nog naar de plastisch chirurg omdat mijn litteken minstens 2 cm breed is en vooraan nog steeds korstig en de operatie is in augustus vorig jaar gedaan. De teen stond naar 2 weken al weer scheef en heb er alleen nog maar meer last van
jeetje dat is een beetje mijn angst dat die zo weer scheef staat! mag ik vragen welke techniek ze bij jou hebben toegepast!?
vandaar dat ik het niet laat doen, zo lang het dan kan
en daarbij, als het in je familie zit (flexibel) dan komt het redelijk vaak ook weer terug. Of je houdt echt rekening met welke schoenen je aantrekt. Maar ja, niemand wil van die degelijke gezondheids schoenen, toch?!?
)
En dat dat echt niet kan, maar daar ben ik nu wel overheen..

is helemaal top! En dat klopt bij elke operatie zijn er risico's aan verbonden. Het jammere is alleen bij deze operatie dat het (snel) terug kan komen als het in je familie zit. Het ligt er ook aan waardoor je dit hebt gekregen... ik heb ook platvoeten en sta naar binnen, heb steunzolen uit voorzorg. Zou dus vrij 'snel' kunnen terugkomen bij mij, vandaar dat ik het niet doe. 

ik heb nu steken joh bij me litteken 
_Melissa schreef:ja de arts heeft gezegd dat het binnen. 25 à 30 jaar weer terug kan komen maar ik ik laat steunzolen maken en goede schoenen kopen dan doe je er alles aan het te verkleinen... en thja 25jaar dan ga ik toch gewoon weer onder het mes! HAHA dan loop ik teminsten niet met lelijke pijnlijke voeten rond! ik mag vanaf morgen me eigen schoenen aan! ben helemaal gelukkig.
ik heb een chromaatallergie dus tsja, ook dat komt er nog eens bij...