Ik heb het gedaan..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 12:12

Goed dat je nu toch een afspraak hebt gemaakt, pijn in je mond is echt geen pretje. :n
Het klinkt me wel allemaal heel bekend, al moet ik regelmatig naar de tandarts en ortho (beugel) waardoor ik wel gewend ben inmiddels dat er iemand aan m'n tanden etc zit.
Al kunnen bij mij ook absoluut geen tanden worden getrokken :)) wil de tandarts niet meer doen.
Heb de hele praktijk een keer bij elkaar geschreeuwt ( :o ) omdat ik doodsbang was voor de spuit en de verdoving niet werkte toen hij ging trekken.
Maar dat is persoonlijke angst, ik ben meer bang voor pijn dan voor de spuit zelf.

Hoop dat ik je niet bang heb gemaakt met mijn ervaring haha en succes, het komt vast goed! :D

xSanneE_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:44

Het valt écht heel erg mee.. je angst is erger dan het gebeuren zelf :)
zeg het ook tegen de tandarts, hij houd daar 10000%zeker rekening mee
Success

Horsesfriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:23

Ik moest laast naar de ortho een blokje erbij plakken, maar die tand was nog niet zo ver naar beneden gegroeid.
Ze moesten dus wat tandvlees wegsnijden, aan 2 kanten op mijn bovenste hoektanden.
Ze hadden een soort watje, dat deden ze er even op wat voorverdoofde op die verdoofprik.
Toen dus 2 prikken gehad en het viel hardstikke mee.
Ik denk zelfs dat die prik minder pijn doet dan het gaatje boren zonder verdoving.
Ikzelf ben ook mega bang voor tandartsprikken, maar het valt best mee!

eempje41

Re: Ik heb het gedaan..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:31

ik heb een ongeluk gehad met mijn tand toen was de tand er uit
toen de tand werd terug gezet moets ik 5 verdovingen in mijn gehemelte enz

je kan het !!:) enneh niet afbellen he :)

kippetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:22

Dikke pluim dat je bent gegaan! Heel goed van jezelf! En jij bent de enige waar je trots op kunt zijn!

Wat ik me alleen afvraag als ik zo jouw berichtje lees hoe het kan zijn dat jij vanaf je 14de niet meer bent gegaan. Waar zijn jouw ouders geweest op het moment dat je weer naar de tandarts moest?

Die horen je daar op die leeftijd nog mee te helpen, dan had je wellicht wel helemaal niet zo'n angst gehad...

Groetjes Kim

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 11:00

Ik ben ook ontzettend bang voor de tandarts.. Ik bel ook altijd van te voren af en als mijn moeder een afspraak vergeet dan doe ik ook geen moeite om haar daaraan te herinneren :Y)

Helaas heb ik een deuk in mijn glazuur, 2 gaatjes en is gisteren een stuk van mijn kies afgebroken. Ik moet vandaag om 1 uur heen en heb al 2 antistress pillen geslikt.. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-12 15:48

*Hyperventileer* Ik ga volgende week :')