Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
?Frederieke_ schreef:''Het optreden van hallucinaties zonder gebruik van drugs of extreme invloeden van buitenaf is een symptoom dat meestal op een ernstig psychisch of lichamelijk probleem wijst'' volgens wikipedia.
gewoon even naar de huisarts dus! hallucinatie's zijn NIET normaal en gaan ook NIET zomaar ineens over! het kan wel jarenlang duren. zeker omdat je zei dat je hoofdpijn had na je hallucinatie kan er ook op duiden dat je lichamelijk niet in orde bent. onderschat dit alsjeblief niet!
_Apple_ schreef:Wat lastig zeg! Ik moet zeggen dat ik zelf best moeite heb met 12 uur, dan denk ik altijd dat de enge dingen dán komen. Kun je het licht niet eens aanlaten? Zie je het dan ook? Staat er misschien iets in je kamer waardoor je denkt dat hij dat is?
Misschien klinkt het stom, maar met Barbie's Bruiloft had Barbie ook een paragnost ingehuurd, en die liet een soort middel branden met rozen, en kaarsen, en dan zou het gereinigd ofzo worden. Misschien dat je het terug kan zoeken?
Zertab schreef:_Apple_ schreef:Wat lastig zeg! Ik moet zeggen dat ik zelf best moeite heb met 12 uur, dan denk ik altijd dat de enge dingen dán komen. Kun je het licht niet eens aanlaten? Zie je het dan ook? Staat er misschien iets in je kamer waardoor je denkt dat hij dat is?
Misschien klinkt het stom, maar met Barbie's Bruiloft had Barbie ook een paragnost ingehuurd, en die liet een soort middel branden met rozen, en kaarsen, en dan zou het gereinigd ofzo worden. Misschien dat je het terug kan zoeken?
Dat is een boek he. Dat werkt niet in de echte wereld denk ik.
_Apple_ schreef:Trouwens, als je nu een beetje negatief gaat praten TS vind ik eigenlijk dat je je hier beter buiten kan houden. Sorry, maar daar heeft TS toch niks aan?
AmyII schreef:Hallicinaties zijn in de vorm zoals TS ze ervaart NIET normaal en kan duiden op verschillende lichamelijke klachten. Ook kan het een lichte vorm van een delerium zijn (klinkt heel eng is het niet is wel heel vervelend en naar.) als gevolg van o.a. Medicijngebruik óf uitdroging óf ondervoeding. Ook bij een blaasontsteking kan iemand gaan hallucineren. Ik zou zeggen: hop naar de huisarts ermee en laat je onderzoeken. Doe je dit niet in de hoop dat het 'vanzelf wel over gaat' vind ik persoonlijk dat je je kennelijk ook niet heel veel zorgen erom maakt en heeft advies vragen geen zin. Klinkt heel hard, maar is wel zo.
Valt me op dat hallucineren hier heel eg verward word met 's nachts dromen. Want, TS, op het moment dat jij zijn verschijning ziet, ben je wakker, toch?