Marit schreef:Ik heb zo'n medelijden met je.. In het ziekenhuis heb ik liters weg moeten tikken. Het is gewoon zó ontzettend smerig niet te gelovenNiet uit te leggen aan mensen die het nooit gedronken hebben. Neus dicht helpt ook niet dus ik heb ook werkelijk geen enkele tip voor je helaas behalve zo snel mogelijk naar binnen klokken zonder te kotsen en dan een kauwgumpje erachteraan ofzo
Dit is mijn eerste keer en hoop ook de laatste... Maar dat zal wel niet haha!
Bedankt voor je medeleven, vreselijk dat je het al zo veel hebt moeten drinken.
Niet uit te leggen aan mensen die het nooit gedronken hebben. Neus dicht helpt ook niet dus ik heb ook werkelijk geen enkele tip voor je helaas behalve zo snel mogelijk naar binnen klokken zonder te kotsen en dan een kauwgumpje erachteraan ofzo 

Lijkt me verschrikkelijk om zoveel te drinken van zo'n substantie.
Wat is het smerig. ik had nu alweer een halve liter op moeten hebben ongeveer, heb net 200ml weg.. ik ga bijna over mijn nek. Ik ben zo blij als dit op is, dan ben ik halverwege. Ik ben inmiddels nog steeds niet maar de wc geweest ook, hahahha
arme jij! Ik moet nog een halve liter. Gaat me niet lukken voor 16.00 maarja dan maar wat later klaar. Anders ga ik over mijn nek en dan ben ik het kwijt.
Het is alleen écht verschrikkelijk. Inmiddels ben ik 2x naar de wc gerend, er komt gewoon alleen maar water uit joh, hahaha. Heb ook heel weinig gegeten gisteren en vanmorgen dus dat is niet zo vreemd.