Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar dat wil je dan ook niet! Haha. Ik liep alsof ik straalbezopen was door het ziekenhuis, zwalkend en lallend.
). Nergens last van gehad daarna. Is allemaal gebeurd voor je het weet vond ik, al zullen verstandskiezen wat lastiger zijn die zitten meer naar achter natuurlijk
Fiffill schreef:Als die aan de andere kant zitten zullen ze dit wss niet doen. Ik moest toen 2x komen en dan trokken ze twee kiezen per keer (onder en boven). Ze mogen namelijk maar één kant van je mond verdoven, als ze beide kanten zouden doen raakt je hele tong verdoofd en dat kan gevaarlijk zijn want dan kan hij achter in je keel vallen en stik je.
Ik vind de prikken vreselijk, verdovingen werken bij mij niet goed dus ik moet al gauw meer dan 7 keer geprikt worden
). Mijn halve gezicht was ook echt verlamd van de verdovingen zelfs mijn onderste ooglid (heel charmant
)
mijn huidige tandarts weet daar vanaf dus die heeft altijd al extra klaarliggen (komt door mijn haarkleur werd me verteld
)
fionaa schreef:Hmm.. niet echt een fijne ervaring gehad, zo te lezen..
Wat naar dat het zo gegaan is.. Maar ze zijn er nu gelukkig uit bij je!
Alles slap houden en langzaam/diep ademen.. Geen idee of mij dat gaat lukken. Heb altijd wel bij de tandarts dat ik veel moet slikken als het te lang gaat duren..
@ Fiffill, dat ligt aan de haarkleur vertelde ze je??
). Ik dacht toen ze het zei eerst haha, grappig
maar het heeft schijnbaar te maken met een bepaald gen (dat overigens ook voor kan komen bij brunettes)
helemaal weg is voor zo'n ingreep niet nodig. Je kan er geloof ik wel voor kiezen als je het echt wil (maar ik weet niet of je het zo gemakkelijk voor elkaar krijgt en het zal ook van je verzekering afhangen of het vergoed wordt of niet)